terug van vakantie

Hoi meiden

Ik ben er weer. Na 2 weken kamperen, besloten we vanmorgen om de boel in te pakken en te vertrekken voordat we weg zouden regenen. En we zijn blij dat we weg zijn gegaan, anders hadden we mogen watertrappelen.
We hebben een leuke vakantie gehad (nou ja.... stiefdochter heeft een fijne vakantie gehad, want wij zelf zijn toe aan wat dagen rust)
Op 13 juli (ja vrijdag de dertiende) kwamen de RD langs en gelijk ook heftig (oh zo fijn als je aan het kamperen bent). Dit kon ook niet anders want het was voor het eerst na de miskraam.  Ziekenhuis gebeld en mag komende maandag voor een echo langskomen voor cryo poging. Ik ben razend benieuwd. Puregon spuiten was ook weer wennen.
Stiefdochter gaan we morgen uitbesteden voor een paar dagen naar opa en oma, hebben we ff rust. In ons geval heeft mannetje rust, want ik besta volgens mij niet meer voor stiefdochter. Sinds vorige week gebruik ik volgens mij onzichtbaarheidscreme, want ik word zwaar genegeerd. Ik vraag wat en krijg geen enkel antwoord. Mag hopen dat het over een aantal dagen beter is

Tot later

Liefs

Lydia

welkom back!!!

Jammer van het weer he...
Fijn dat je paar dagen rust krijgt.
Jammer dat de rode duivels toch nog kwamen... Het zou ook te mooi zijn geweest.

Succes weer met je behandelingen. Fijn dat je weer in de buurt van het forum bent.

liefs,
Peet

Terug
Bovenaan