Terug van vakantie....

Hallo Meiden,

Vandaag mijn eerste werkdag, na 4 heerlijke weken vakantie. Wij hebben het echt super gehad. We zijn in Italie, Zuid-Frankrijk en Zwitserland geweest. We hebben uiteraard flink ons best gedaan met klussen, hihi....

Ik lees weer allemaal nieuws, gelukkig weer zwangeren maar helaas ook weer nieuwe namen.

De laatste maanden ben ik eigenlijk best rustig geweest over het zwanger worden...helaas word ik nu toch wel een beetje ongeduldig als ik heel eerlijk mag zijn. Begin december was mijn laatste miskraam...en tja het is nu alweer augustus. Daarnaast heeft een goede vriend van ons laten weten dat hij "onbedoeld" vader wordt. Dat is dan natuurlijk wel omgekeerde wereld, hij gaat nog maar enkele maanden met het meisje....en nu dus al papa. Ze zijn er wel blij mee en gelukkig hebben we er goed over kunnen praten. Toch knaagt het ontzettend en hoop ik nu des te meer spoedig zwanger te zijn. Wat kun je dan toch jaloers zijn, niet dat ik het een ander niet gun, maar ja wij wachten al een poosje.....en dan hoor je zoiets, jaloezie is dan toch wel begrijpelijk, lijkt me.

Deze week hoor ik ongi te worden, en ja ik heb al wel een beetje last van ongipijn maar dat kan net zo goed bij zwanger zijn horen...ik hoop het zo maar probeer een beetje met beide benen op de grond te blijven staan anders is de teleurstelling weer zo groot.

Meiden, ik hoop snel dat de lijst mag slinken....
Groeten,
van Biate.

Hoi Biate

Fijn he even eruit ik ben ook net terug en ben net weer ongi geweest. Ik heb precies hetzelfde als jij ik begin nu ook erg ongeduldig te worden. Heb ook in dec een curretage gehad en daarvoor ook al een mk en ik vind het na 1 1/2 jaar wel mooi geweest en tijd worden voor een zwangerschap. Ook ik begin jaloers te worden en dat past helemaal niet bij me.

Ik ben in juni naar de gyn geweest en heeft me gezegd dat ik echt wel weer zwanger zal worden enz en ik kwam daar helemaal opgelucht vandaan maar nu twee maanden verder denk ik jeetje nog niet wanneer dan wel?

Maar goed op mijn de nieuwe nod in september dan maar en weer volgende week aan de klus maar ik herken je gevoel heel goed. Het duurt bij mij nu al langer dan de eerste en tweede mk. Maar goed het zal toch wel een keer dan denk ik maar.

Liefs
LL

Hoi Liselotte,

Onze situatie lijkt wel heel erg op elkaar, ik ben sinds mei 04 actief, dus nog niet helemaal 1,5 jaar aan de gang maar het schiet wel op.
Ik ben na 1x ongi direct zwanger geraakt, toen heb ik mijn eerste curettage in september gehad. Na die curettage ben ik direct weer zwanger geraakt, weer niet goed, 10 december de tweede curettage. Sindsdien dus druk aan het oefenen maar tot dusver zonder resultaat. Ik werd best een beetje onzeker, na die 2e curettage heb ik niet een echo gehad...maar wel een regelmatige cyclus. In juni heb ik ook een afspraak gehad bij de gyn. die heeft me net als bij jou gerust gesteld met de woorden je raakt heus wel opnieuw zwanger...en ja dan ga je met een goed gevoel naar huis maar na 2 maanden begint het dan idd wel weer te knagen. Ik laat tot december/januari de natuur haar gang gaan, maar ga dan wel weer naar de gyn, word hier toch wel onzeker van.
Heb jij ook een lekkere vakantie gehad? Lekker uitgerust? Nu maar hopen dat het ons goed heeft gedaan en dat we snel zwanger mogen zijn...
Liefs van mij.

Heeeee Biate,

Welkom terug!! Had stiekume hoop dat het al raak was vlak voor je vakantie. Ik ga deze week extra voor je duimen. Het wordt hoog tijd vind je niet?!

Ben blij dat je een goede vakantie hebt gehad.  Ik zat zo weer even je verhaal terug te lezen in je reactie op Liselotte  en kan me zo goed voorstellen dat je ongeduldig wordt. Maar dat positieve wat je uitstraalde weet ik ook nog. Hou dat ook vast. Ik zou ook jaloers zijn hoor als er vrienden zwanger zouden zijn en dan zeker als het onverwacht is. Aan de andere kant gun je het ze ook dus klopt je gevoel gewoon. Het iemand anders zijn geluk gunnen staat los van jouw verdriet. En op jouw verdriet heb je het volste recht en ook op je ongeduld. Want je geduld wordt flink op de proef gesteld.

Ik hoop net als jij dat die lijst maar snel nog meer mag slinken. Succes en ik denk aan je!

Liefs,
Daantje

Hoi Biate

Ja die vakantie heeft me wel echt goed gedaan. Spannend dan nu voor jou ik ben volgende week alweer aan de klus. Het wordt gewoon tijd voor ons om naar een ander forum te vertrekken!
Ik heb met de gyn  afsproken tot maart te wachten omdat ik na mijn curretage een paar maanden heb gewacht. Ik hoop echt gewoon voor die tijd een keer raak te hebben! We gaan er maar weer voor!

Liefs
LL

Terug
Bovenaan