Terug van vakantie !!

A

Anoniem

Guest
Jeetje Wat zijn jullie aan het schrijven geweest. Ben er even twee weken niet en heb toch wat om bij te lezen.......

Maar goed, ben dus weer terug van twee heerlijke weekjes Vennenbos !! Ik en natuurlijk mijn man en de kids hebben echt van elkaar genoten. Milan werd alleen wel ziek, dus in Bladel een huisarts gezocht en deze wist me te vertellen dat hij bronchitis had en dus moest gaan puffen met zo'n voorzetkamertje. Echt wat akelig om te doen Milan huilt helemaal hysterisch totdat hij blauw aanloopt.
Vanmorgen weer naar onze eigen huisarts en daar hebben ze hem van binnen naar buiten helemaal nagekeken en daaruit kwam longontsteking, keelontsteking en oorontsteking en de bronchitis. Dus nu antibioticum erbij gekregen en als deze niet aanslaat dan zit er een ziekenhuis opname achteraan te komen.

Verder gaat het hier dus weer helemaal lekker en ben ik heerlijk uitgerust !!

Jolanda

Hoidiehoi!

Wat leuk dat je er (ook) weer bent.
Ik ben ook net terug en het is echt nmiet te doen met bijlezen....succes dus..hhi

En wat vervelend nou van je kleintje! Best een domper op je leuke vakantie. Ik zal als een idioot voor je duimen dat er geen ziekenhuis aan te pas gaat komen....

Liefs en sterkte, Annet

Jeetje mina,.. Je kleine man heeft letterlijk alles tegelijk!
Hou hem goed in de gaten hoor!!

Maar verder hebben jullie het gelukkig erg leuk gehad, fijn om te horen!

Esmé mv Kay

Ik ben blij te lezen dat je toch nog uitgerust bent! En dat met zo'n ziek kleintje! Houd m in de gaten en beterschap!

Sterkte met bijlezen.

liefs Maaike mv Twan

Beterschap voor je mannetje. Vervelend   hoor, alles tegelijkertijd!

Ahhhh arme schat, alles tegelijk.
Geef hem maar heel heel heel veel liefde (ja nog meer!) en als je het even niet vertrouw, gelijk de HA bellen hé!!!!!

En uhhh welkom terug, maar ook voor jou geldt..... foto's????

ahhh wat zielig alles tegelijk.

Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en hoeft hij niet naar het ziekenhuis.

Gelukkig was de rest van de vakantie wel geslaagd.

groetjes Anke

Ik zou ook wel heel graag foto's willen plaatsen, maar ik ben echt zo'n muts dat ik dus echt niet met hyves of mijn album over weg kan. Heb echt alles al geprobeert dus als iemand zich geroepen voelt om mijn selectie foto's te willen plaatsen dan wil ik wel een aantal van onze foto's naar je mailen zodat jij ze erop kunt zetten !! (MIsschien een idee voor jou Pauliene ?)

Terug
Bovenaan