terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo,
vanmiddag teruggekomen van een midweekje volendam.
we hebben het erg naar ons zin gehad.
hieronder wat foto's.

lekker een nectarine eten bij mama

twee banken tegen elkaar en we hadden een box voor kaylin.

een boottochtje gemaakt.

met papa op de boot.

in een leuk stadje.

gewoon een lieve foto.

in kledingdracht, ze zag er zo schattig uit.

erg schattig, met het fototoestel in de weer.

met papa aan het zwemmen
oke het zijn aardig wat foto's sorry daarvoor maar kon niet kiezen.
wat erg jammer was is dat kaylin daar bijna niet wilde slapen, ze kwam iedere twee uur helemaal hysterisch en alleen maar aan mij hangen, ze wilde niets van anderen weten.
erg zielig om te zien en daar ging ook meteen mijn slaap.
maar vandaag heeft ze alweer een hoop bijgetankt.
gelukkig.
Ik zie dat ik erg veel moet bijlezen, maar wil even op deze manier iedereen die jarig is geweest alsnog feliciteren en ik hoop dat jullie een fijne en bijzondere dag hebben gehad.

Dat ziet eruit als een happy family!! Genoten zo te zien..... op het slapen na dan!! Even lekker bijtanken dit weekend en nog lang nagenieten!!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

hai mama van kaylin,

leuke foto's hoor, toevallig zijn wij afgelopen maand ook een dag je naar volendam geweest. Het viel mijn tegen wat er allemaal te zien was. Best een klein stadje eigenlijk. Maar zoooooooooooooooó pitoresk. Gezellig sfeertje daar he? zijn jullie als papa en mama niet in klederdracht gegaan dan? Wij hebben ook een foto in klederdracht laten maken. Wil je hem zien? Zo ja, hier komt ie:

Zo nee, ogen dicht.

groetjes Tamara

Ik wil nog ff zeggen dat kaylin een super lekker bekkie heeft

Leuke vakantie foto's! Jammer dat Kaylin niet zo goed wilde slapen, dan rust je niet zo lekker uit, maar dat mocht de pret niet drukken zo te zien. Wat lijkt ze op haar papa trouwens, leuk om te zien. Die foto in klederdracht is erg schattig. Die van Tamara is ook heel grappig, hebben jullie er ook nog zo een met z'n allen?
Groetjes mv Thom

Leuke foto's! Ziet er uit als een geslaagde vakantie, op het slapen na dan.

Groetjes,
mv Tijs

hoi,
volendam is wel een beetje klein ja, maar we zijn een daagje naar het zuiderzeemuseum geweest wat ik erg leuk vond en naar marken en daar vond ik echt niets aan.
gelukkig hadden ze lekkere kibbelingen.
wij zijn ook met zijn drieen op de foto geweest in klederdracht, zie zal ik morgen even plaatsen op het forum.
die huisjes in volendam zijn wel schattig!!!!
Kaylin heeft enorme zwembadvrees dus het doel was iedere dag even zwemmen zodat ze een beetje eraan gaat wennen.
en het is gelukt!!!!
de eerste dag duurde het 5 kwartier voordat ze met haar tenen het water aan durfde te raken, die 5 kwartier gewoon aan de rand gezeten, terwijl papa haar zat te lokken met speelgoed het water in.
de tweede dag 3 kwartier en de derde dag in een kwartier zonder te huilen en daarna ook in 5 minuten, ze genoot er zelfs een beetje van.
dus wij hadden iedere dag een hoop te doen.
groetjes sylvana

Terug
Bovenaan