hallo allemaal, we zijn er weer. Helemaal bruingeblakert van de vakantie.We waren in Italie en we hebben 2 weken lang alleen maar zon gezien. Enzo heeft zich helemaal vermaakt, hele dagen zat hij op het strand en in de zee en 's avonds in de speeltuin en miniclub.
We hadden een heel leuk huis op een park en Enzo had het zo leuk dat we zelfs elke avond uit konden eten. Het was onwijs leuk alleen jammer dat het weer over is... Vorige week had manlief ook nog vrij en waren we lekker thuis, naar de dierentuin en uiteraard (weer) naar het strand maar dan van Scheveningen.
Als het me lukt dan zet ik er foto's op maar het lukt me bijna nooit
Nou, ik zal proberen ook meer te reageren, ik lees vaak mee maar door drukte lukt het me vaak niet om te reageren.... schaam schaam.....
liefs
di silva mv enzo
We hadden een heel leuk huis op een park en Enzo had het zo leuk dat we zelfs elke avond uit konden eten. Het was onwijs leuk alleen jammer dat het weer over is... Vorige week had manlief ook nog vrij en waren we lekker thuis, naar de dierentuin en uiteraard (weer) naar het strand maar dan van Scheveningen.
Als het me lukt dan zet ik er foto's op maar het lukt me bijna nooit
Nou, ik zal proberen ook meer te reageren, ik lees vaak mee maar door drukte lukt het me vaak niet om te reageren.... schaam schaam.....
liefs
di silva mv enzo