Terug van vakantie!

A

Anoniem

Guest
hallo Allemaal,

Nou we zijn al weer even terug van vakantie en hier eindelijk ons verhaal hoor!
We zijn voor het eerst met Jelte (9-6-07) op vakantie naar Lanzarote geweest.
Het was SUPER! Het vliegen ging best goed, op de heenweg hadden we een plekje extra en dus net ff wat meer ruimte.
De terugweg leek wat langer te duren, het vliegtuig zat vol en dus geen extra plekje, Jelte al die uren op schoot en Jelte was juist geen schootkind!  We zijn erg creatief geweest met het raampje, het klaptafeltje, de speeltjes en de lekkere dingen die we mee hadden! haha...

Op Lanzarote heeft Jelte het ook super gedaan, heerlijk geslapen, lekker gespeeld, gespetterd in het zwembad, voorhet eerst in het zand gezeten!
Ook veel bijgeleerd, hij trekt zich op, geeft kusjes, zwaait enthousiast en is lekker bruin en zn haren lekker blond geworden

Tis wel ff anders zon vakantie met kind, ff beetje aanpassen natuurlijk met de nodige slaapjes overdag en ook savonds zit je toch wat eerder 'thuis', maar we hebben heerlijk genoten van elkaar en natuurlijk van de zon, want het was er gemiddeld 25 graden!

Groetjes Saskia.
Hieronder wat fotootjes:

hoi
nou wat fijn dat het goed gegaan is,het ziet er super uit de foto,s!!nu krijg ik nog meer zin in de zomer.ja het is wel wat anders met een kleine op vakantie.dat mogen wij van de zomer voor het eerst uitproberen.nou lekker nagenieten
doei
gr petra

Wow, wat ziet hij er stoer uit!
Je ziet hem wel denken: "Wat is dit nu weer?"

Wat fijn voor jullie dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad. Dat hadden jullie vast hard nodig na de laatste tijd.......

Ik verheug me enorm op onze vakantie. 31 mei vertrekken we voor drie weken naar Italië. Ik hoop zo op mooi weer. Lekker blote armpjes en beentjes, bruine huidjes en blonde haartjes. Nog even afwachten en duimen.

Groetjes, Karin

Als je dit zo hoort en ziet krijg je wel heel veel zin in heel veel zon en warmte.

Groetjes Jessica

hoi hoi,

dat ziet er echt wel leuk uit!
pff wij moeten nog wachten tot 15 augustus voor
 we drie weken naar frankrijk gaan....

groetjes mascha

Hoi Saskia,

Fijn dat jullie er van hebben genoten. Hoe voel je je trouwens verder?

liefs Maris

Hoi meid,

wat fijn dat jullie vakantie geslaagd is!  En wat een leuke foto van Jelte zeg!!
Ik hoop dat jullie even bij hebben kunnen komen van alles wat er de laatste tijd gebeurd is

Liefs Debby.

Hey meis!!

Wat fijn da jullie even lekker zijn bijgekomen!
En wat een leuke fotootjes!! Echt een lieverd zeg!

Dikke knuf Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan