terug van vakantie!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wij zijn   weer terug van een weekje Calella!! We hebben echt geweldig genoten!! Alles is goed gegaan en Benthe heeft een heerlijke tijd gehad!!

We hadden eigenlijk vanalles genoeg bij ons, maar net zoals groente en fruit hebben we daar gewoon gekocht!! Wel wat duurder dan hier, maar ach, op vakantie kijk ik niet op een cent!!

Verder hebben we ons schema en onze hollandse structuur grotendeels losgelaten en zijn we meegegaan in het spaanse ritme!! Benthe had daar weinig moeite mee en vond het allemaal wel prima. Op een gegeven moment kon ze echt gewoon overal haar slaapjes doen!!

Ook heeft ze vanalles en nog wat geproeft en gegeten!! En ik moet zeggen, watermeloen was erg favoriet!!

Ik hoop dat iedereen zo'n fijne vakantie heeft!!!

Foto's volgen nog!!

Groetjes

Hallo,

wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad! Heerlijk er ff tussenuit geweest.
En wat goed van jullie meid dat ze zich zo keurig gedragen heeft. Ze zal vast ook lekker genoten hebben! Super hoor!

Ben erg benieuwd naar de foto's.

Liefs Debby.

Bij deze een aantal foto's van onze heerlijke week!!

Groetjes Martine en Benthe

Wat een mooie foto's! Echt een mooie meisje. Je kunt wel zien dat ze het naar dr zin heeft gehad! Krijg ook allemaal zin om op vakantie te gaan, haha!

Liefs Debby.

Ow wat een SUPERFOTO'S!!! Ik hoop dat het bij ons ook allemaal goed gaat en dan vooral het vliegen! Ben zele niet echt blij met vliegen, maar ja we zien wel!

Verder moet ik echt nog es ergens een lijst vandaan toveren om te weten wat ik neit moet vergeten mee te nemen.

Maar aan de foto's te zien hebben jullie het heerlijk gehad!! Hoop wij ook straks in Bugarije!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,
Wij zijn net terug uit Frankrijk, de Vendee, daar was het weer maar zozo..
Frisjes, amper 20 gr, en veel bewolking, en soms zelfs harde regen..
Viel dus wel wat tegen..
De oudste twee wilden zwemmen, maar het water was echt te koud!
En Lieve had net bijna twee weken diarree erop zitten, dus die heb ik maar niet in een zwembad laten gaan..
Ze blijft zo kwakkelen..dit was niet de eerste keer diarree voor bijna twee weken aaneen..
Nu ook weer erg hoesten en snotje verkouden..
Ze is vrijdag jarig, en ook dan geen mooi weer aldus de voorspellingen..jammer hoor.
Wel kan ze nu achter de loopkar voorzichtig stapjes zeten, en klom ze zelf de stacaravan in, en dat ligt vast op video..haha
Haar boventanden broeien maar lekker door, al een poosje in zicht, maar het gaat gestaag..Onder nu twee door..pfff
Genieten van de kids doe je op vakantie toch anders he, meer tijd voor elkaar.
Lieve vond de autorit niet zo leuk, gilde soms hard in de auto..
Vandaar in de nacht terug gereden, en ze sliep gelukkig vrij goed door..Alleen bij de benzinepomp, of de tol gedeelten..daar werd ze even wakker.
Nu nog een weekje thuis, en later in augustus ook nog, dus hoop dan op beter weer..
Gr Rina, en als je nog op vakantie gaat..heel veel plezier

Terug
Bovenaan