Terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
hallo Mama's

Ik ben er weer, ben sinds vorige week maandag al terug.het was heel leuk daar in turkije maar ook erg warm, het was niet te houden ik vraag het me nog steeds af hoe ik het vol heb gehouden.maar we hebben best veel in het zwembad gelegen dan koel je een beetje af.

ben weer blij terug te zijn in me eigen vertrouwde omgeving met een aantrekkelijke temp. wat de zwangerschap betreft en het gaat goed met ons de beeb groeit goed, hij maakt wel een feest in me buik s'nachts waardoor het slapen niet lukt, maar nog even volhouden.

Manal 29 weken en 1 dg zwanger

Hee Manal!!

Heerlijk dat je zo lekker hebt genoten!!!
Gezellig voor ons dat je weer terug bent!!!

Had je geen last van mega vocht vast houden, met die temperaturen daar??

Het is hier nu een paar dagen mooi weer en  ik heb zo'n dikke voeten, enkels en handen en vingers...  

Liefs, Mar  

hoi,

nee, ik heb geen last gelukkig van vocht vast houden, wel met me 1ste zwangerschap maar dit niet gelukkig.

sterkte en succes

Manal

hoi hoi,

Heerlijk om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad. Lekker dobberen in het zwembad. Ook weer fijn om thuis te zijn natuurlijk, maar op vakantie kom je toch altijd weer helemaal tot rust.

Wij gaan over 3 weken nog een week naar Noord-Holland toe. Heb er nu al zin in. Lekker samen met man en zoontje genieten van een fijne vakantie.

Wat super trouwens dat je geen vocht vastgehouden hebt. En zeker met zulke temperaturen. Nu heb ik het ook niet, hoor. Maar bij de zwangerschap van mijn zoontje was ik net een Michelin-poppetje. Dat was niet leuk meer.

Dikke knuffel van Mamabinck en nog een heerlijke zwangerschap gewenst.

Klinkt warm maar lekker.

Hier kon ik het ook minder vol houden nu hoor met de warmte hier. Kreeg het veel sneller benauwd.

Maar eh welkom terug nu op naar de bevalling

monique

Terug
Bovenaan