Terug van vakantie!!

Hallo Dames,

Hoe gaat het met jullie??
@Dacey; goede operatie gehad lees ik.
En alle anderen hun frustraties kwijt over je omgeving??

Zo fijn om met zijn allen hier over te kunnen praten!

Maar ik ben weer terug van vakantie, na de 2 terugplaatsing 19 augustus, 29 augustus vertrokken naar Italie.
En werd maar niet ongi in de eerste vakantie week, voelde me niet lekker en had zo'n warme handen en kreeg geen ongi krampen,...
Dus op de evaluatie dag met het zkh een test!!
En deze was licht positief!!!!

Wow, onbegrijpelijk maar we zijn zwanger na ruim 3 jaar.
(als ie nu maar echt blijft zitten schiet er gelijk door je heen)
Een week na de terugplaatsing had ik nl wel echt buikpijn, en die zeur bleef wel, maar dus geen ongikrampen, en die zeur is zeker dus 2 weken aangehouden. Dus dat vond ik echt wel spannend af en toe.

Maar nu mag ik me ruim 6 weken zwanger noemen. En gister bij thuiskomst gelijk moeders voor moeders gebeld om me aan te melden (ik moet toch wat terug geven, na al die spuiten en medicijnen)
En dan vertel je dus dat je zwanger, dat is zo raar om tegen anderen te zeggen.

Verder heb ik gelogen tegen mijn ouders, (via sms verteld dat het mislukt was) ik wilde nl absoluut niet via de telefoon vertellen dat ik zwanger ben en dan ook nog 2 weken in Italie te zijn. Dus daar vertellen we het morgenavond toch tegen, ze heeft geen idee want gister kreeg ik allerlei vragen over wanneer we verder gaan met de overige embryo's.

Dus dat wordt een verrassing voor velen!!!

Lekker misselijk wezen, weinig eten en langzaam eten....Tja we hebben het ervoor over....

Ik hoop dat jullie me snel volgen!!!

Liefs Han

Gefeliciteerd! Super zeg!!

De operatie is bij mij idd goed gegaan en alle frustraties zijn er weer uit!

Maar wat spannend is dat geweest met die krampen, zeg!
Geniet er lekker van, hij/zij blijft vast plakken bij je!

Die kwalen neem je er vast voor lief bij...:)

Liefs Daisy

Ooooooooh....Wat een ongelooflijk goed nieuws!! Hartelijk gefeliciteerd, meis!! Wat ontzettend bijzonder voor jullie! Eindelijk is het zover....

Hopelijk kan je er heerlijk van genieten. Een mooi wondertje in je buik.

Liefs Anna

Waaaaaaauuuuwieeee Fantastisch zeg!!! Gefeliciteerd! Eindelijk na al dat wachten gewoon zwanger!!! En wat een top surprise zal dat zijn zeg! Haha!!
Snap dat het heel erg spannend is! Positief blijven meiss! Enne ik duim voor je dat je beeb nog 7,5 maand blijft plakken :D

Geniet ervan!!!

Oh meid wat lees ik een fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd!!!! wauwwww...

Ik start over een tot anderhalve week met poging 2 ICSI...hopelijk volg ik je snel..

meid, pak je rust en laat alles over je heen komen..

liefs Yosha

Terug
Bovenaan