terug van vakantie

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

We zijn bijna thuis.. we hebben een heerlijke en vooral warme week gehad in normandie!

Helaas ben ik bang dat het deze maand weer niet gaat lukken... Ik was vorige week vrijdag ongi geworden en nu had ik gister nog steeds licht bloedverlies.. ook heb ik een schimmelinfectie erbij gekregen waardoor klussen even niet gaat. Ik heb ook werkelijk geen id wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.. morgen eerst maar dokter bellen voor een kuurtje tegen de infectie:(

Ik zal vnd naar jullie verhalen kijken maar dat zijn er nog al wat van 1 week Haha.

Liefs renate

Wat heerlijk zeg!! Lekker genoten, alle stress weg, wie weet heeft het een positief resultaat! Wel erg vervelend dat je nu niet kunt klussen en last hebt van die schimmelinfectie. Ik hoop dat dat snel voorbij is en je weer kunt klussen! Liefs

Fijn dat jullie een lekkere vakantie gehad hebben! Balen van de schimmelinfecie maar daarna kunnen jullie er weer goed tegenaan ;-)

ja het word dus helaas de volgende ronde voor ons..:(

Ik heb helaas al vaak een schimmelinfectie gehad dus ik weet dat een kuurtje 10 dagen duurd.. We zijn in ieder geval goed uitgerust en doen nu dus nog even rustig aan. Op naar de volgende ronde..

Liefs

Balen meid!
Maar laat eerste de schimmel goed verdwijnen, en daarna weer lekekr aan de klus! Helaas de volgende ronde, maar dan zal het vast raak zijn! ;)

Liefs Daisy

Ja dan moeten we volgende maand alle klusdagen van deze maand maar inhalen he ;) haha

Thanks Daisy! ik hoop het..

Liefs

Terug
Bovenaan