Terug van vakantie.

Hoi meiden,
Nu 23 weken zwanger en zijn even een weekje weg geweest. Helaas heb ik al bijna 2 weken pijn in mijn buik bij een klein beetje inspanning, dus kon op mijn vakantie ook niet heel veel lopen. We hadden zulk mooi weer (belgië geweest), maar kon niet lang wandelen, anders krijg ik zo'n pijn.
had voor de vakantie de VK al gebeld en heb overbelaste banden volgens haar. Moest rustig aan doen, hahaha nou dat gaat prima, want als ik wat doe krijg ik pijn.
Heb soms gewoon even een baal moment. Ben pas 23 weken zwanger en mijn lichaam heeft het toch wel zwaar. Kan daar zo slecht tegen. Ben altijd actief en nu moet ik mij gaan aanpassen.

Hebben jullie hier ervaring mee, en hoe gaan jullie hier mee om

x yvonne
 
Oh, haha, lees nu pas je berichtje hier! Had net in mijn topic gevraagd hoe het nu met je is!

Doe rustig aan, tenminste probeer dat, haha! Ik hoop dat je banden snel weer zo sterk zijn dat je weer wat meer kunt gaan doen.

Liefs Daisy
 
ha,

ook ik had al snel last van mijn rug, vk noemt het ischias. Heb een flinke stap terug moeten doen, doe nu per dagdeel zo'n 1,5 uur wat (ochtend, middag en avond) en dan gaat het heel goed. Ben 's avonds helemaal niet moe waardoor ik dan ook voldoende energie heb om nog wat te doen. Weet niet of deze manier bij jou ook zal werken om dat het je banden zijn. Ik kan evt. ook fysio krijgen maar mag dan nog steeds echt niet meer doen dus dat heeft toch geen meerwaarde.

Succes
groetjes moeder van 2 kids en 29 wkn zwnger
 
Hoi Javo

Ik heb al fysio i.v.m beginnende ischias klachten. Dit gaat nu erg goed!
Ga het dinsdag maar bespreken met de VK. Was gisteren even naar het winkelcentrum en had toch een last. Wil morgen gaan werken, maar weet niet of dit wel verstandig is. Vind het allemaal wel moeilijk

x yvonne
 
Terug
Bovenaan