Zo, we zijn weer terug van een weekje Oostenrijk! Het was voor mij de eerste keer wintersport, zonder te skien, maar ik vond het echt niets. Maar goed: mijn man kon lekker snowboarden terwijl ik met onze zoon ging sleetje rijden en die heeft zich prima vermaakt!
Ondertussen zijn de kwaaltjes om de hoek komen kijken: moe, misselijk en echt opstartproblemen 's morgens. Ondanks dat het fijn is om te voelen dat je lichaam echt aan het werk is (wat ik met de zwangerschap van de miskraam totaal niet had) kan ik niet wachten tot deze periode voorbij is, zodat ik er lekker van kan genieten. Dan is de onzekerheid van een miskraam tenminste ook weg.
Maandag maar eens de vk bellen en dan hopen dat we snel voor een echo mogen!
Vind het weer super spannend!
Ik ga weer even bijlezen, voor alle nieuwe a.s. moeders: gefeliciteerd met de zwangerschap!
Liefs Sabien
Ondertussen zijn de kwaaltjes om de hoek komen kijken: moe, misselijk en echt opstartproblemen 's morgens. Ondanks dat het fijn is om te voelen dat je lichaam echt aan het werk is (wat ik met de zwangerschap van de miskraam totaal niet had) kan ik niet wachten tot deze periode voorbij is, zodat ik er lekker van kan genieten. Dan is de onzekerheid van een miskraam tenminste ook weg.
Maandag maar eens de vk bellen en dan hopen dat we snel voor een echo mogen!
Vind het weer super spannend!
Ik ga weer even bijlezen, voor alle nieuwe a.s. moeders: gefeliciteerd met de zwangerschap!
Liefs Sabien