terug van vakantie..

Hey meiden,

We zijn terug van vakantie.We hebben echt heerlijk genoten. Zeker van onze kleine meid! Vlak voor de vakantie is ze gaan zitten, dus dat kwam heel mooi uit :). Ze heeft haar ogen uitgekeken en daar hebben wij enorm van genoten!
Zwangerschap gaat goed! De kleine is echt mega actief :). Deze week 20 wkn echo.
Verder heb ik geprobeerd een beetje bij te lezen. Moet wel zeggen dat ik erg aangeslagen ben door het bericht van Komal... Ik hoop dat ze op een mooie manier afscheid kan nemen van haar zoontje en de kracht vind om het op den duur een plekje te geven.

Liefs

Hai lieverd,

Welkom thuis en wat fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten van alles.....Wat goed van je kleine meid, ook weer een sprong vooruit en ukkie lekker actief, fijn hoor!

We zijn allemaal behoorlijk van slag door het zeer verdrietige nieuws van Komal, merken ook wel dat het even (en nu nog een beetje) wat stiller is geweest op het forum, logisch ook. We leven allemaal met haar en d'r gezin mee.

Fijn dat je er weer bent. Liefs Lynn.

Wat ik je nog even wil zeggen: normaal plaats ik voor iedereen die de 20 weken echo heeft een apart berichtje (misschien ben ik mensen vergeten maar had nogal wat aan m'n hoofd de afgelopen week) maar aangezien ik er zelf morgen avond niet ben, wil ik je vast veel plezier en succes wensen voor donderdag! Je laat het vast nog wel even weten toch?

Liefs Lynn.

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!
We zijn allemaal aangeslagen door de berichten van Komal! Er gaat geen dag voorbij dat ik er niet aan denk en idd wat Lynn ook zegt, op het forum is het stiller.
Vrolijke berichten zijn meer dan welkom!
Liefs Anneke

Welkom terug en fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie! Jullie kleine meid gaan zitten! Wauw gaat snel dan he!

Volgend haar heb je er gewoon nog zo'n klein hummeltje bij.

Alvast veel succes en plezier bij de 20 wk echo.

Terug
Bovenaan