terug van weg gegeweest!!

Hai Meiden,
Terug van een heerlijk weekje centerparcs..
De kids hebben zich kostelijk vermaakt en wij dus ook!!
Ik heb de verhaaltjes terug gelezen...en wat fijn van alle goeie echo's /combi testen..

Nu ik zo even een weekje uit mijn eigen omgeving was, stond ik net bij de ah boodschappen te doen, toen de kassiere aan mijn jongste vroeg...wat leuk ...krijg jij nog een broertje/of zusje er bij...??

Eerlijk waar ik verschoot helemaal en kreeg een rood hoofd joh..(dat zijn vast de hormonen...!!)
Haha..zei ik een beetje ongemakkelijk..(in mijn hoofd denkend...ze zien het al aan me....!!)het zijn er 2...;-)...

Dus vanaf nu af aan...hoef en kan ik het niet eens verborgen meer houden...ik wist het al..maar lichamelijk nu echt een feit! IK BEN ZWANGER!!!.

zooo ik kijk weer uit naar alle leuke verhaaltjes..
Mijn volgende afspraak in het ziekenhuis staat op 9 mart gepland..
DAn een gesprek met een mevrouw die alles over twins gaat vertellen...en daarna weer gyn...

fijne dag....

Gezellig dat je er weer bent en fijn dat het leuk was!
Haha, grappig dat andere mensen het nu ook al zien, het verborgen houden kan je nu dus echt wel vergeten!

wat leuk een tweeling!!
en fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.
lekker genieten en iedereen mag het toch zien.
ik vind het juist super om te zeggen dat ik zwanger ben heerlijk :)

Fijn dat je genoten hebt van de vakantie, is ook wel eens nodig. 9 maart staat hier de eerste controle bij de vk gepland, ook hier een spannende dag dus. Zal aan je denken ;)

lekker zeg zo'n weekje er tussenuit. En ook wel weer heel leuk als het zichtbaar wordt. Toch leuker als ze zien dat je zwanger bent in plaats van denken dat je een kilotje of 2 bent aangekomen haha.

Terug
Bovenaan