Terug van weg geweest

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

Hoe is het hier?Ik ben een tijd niet geweest omdat ik eerst eens effe allles op een rijtje moest zetten.Nadat ik elke week wel 3 keer naar de dokter moet om een echo te laten maken om te kijken of mijn eitjes gegroeid was ik na een jaar flink dokteren toch aangeteld en wat denk je een vroege miskraam.Ik was echt even helemaal de weg keijt ben toen ook een maand met de hormoon behandelingen gestopt en nadat ik allles had verwerkt toch weer begonnen.En nu na weer een 3 maanden bvezig te zijn groeien de eitjes niet meer een voor een maar telkkens heb ik 6 of meerdre eitjes en je kunt het al raden dan moet het afgebroken worden.Ik ben gister wer terug geweest en kreeg weer te horen dat het er niet 1   maar 5 waren en nu vondt de dokter het genoeg we gaan over op ivf ik moet maandag komen en als ik dan niet 1 rijp eitje heb maar meerdre dan breken ze het af en wordt je ongesteld en dan hebben we een gesprek voor ivf.Ik ben benieuwd.

En hoe is het hier al iemand zwanger die dezelde tijd als mij erop is gekomen leetje of iemand??????

Groetjes wendy

hoi hoi,

hoe is het meid, wat een toestanden zeg....pfff
lijkt me wel erg slopend voor je....en elke keer meerder eitjes...kunnen ze geen lagere dosis geven?heeft een vriendin van mij namelijk ook gekregen...

met mij gaat het goed, ik ben zwanger!6 weken en 2 dagen nu....
ik weet niet of je nog hebt meegekregen dat ik in november ook weer een positieve test had en het weer is misgegaan?dit was geen miskraam maar een korte bevruchting en flink balen dus....(had in sept ook mk weet je dat nog?)
maar...ik ben nu dus wel weer zwanger en nu is het wachten en hopen....deze keer was het wel vanaf het begin anders...hele zere borsten, wat misselijk en gelijk al een heeeele positieve test....gister ben ik bij de HA geweest en ik mag volgende week al een echo en met 11 weken weer!dat is dus een hele opluchting, maar de angst komt ineens weer terug sinds gister....pfff het lukte me zo om positief te blijven, maar nu zijn sinds gisteravond mijn borsten minder gevoelig en dan ben ik niet meer zo rustig...maar goed ik kan niks anders doen dan wachten en ik moet al blij zijn dat ik zwanger kan raken...
als ik naar jouw verhaal kijk, dan weet ik dat ik niet moet klagen en gewoon blij moet zijn....

meid laat nog eens wat van je horen

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan