Terug van weg geweest...

Hoi allemaal,

heb de afgelopen 2 maanden geen internet gehad en vandaag dus voor het eerst weer online. Heb gelijk een beetje gelezen hoe het met jullie allemaal gaat.
Heb ook goed nieuws; na een miskraam in juli ben ik nu 7 weken zwanger. Op dag 38 was de test nog negatief, maar op dag 43 gelukkig toch een positieve test. Die 7 weken neem ik dus wel met een korreltje zout, het zijn er waarschijnlijk pas 5.
Ik vind het weer verschrikkelijk spannend.   Heb gelukkig volgende week donderdag een vroege echo, dus hoop dan meer te weten. Het helpt om te weten dat er meer mensen met dezelfde spanning rondlopen en precies  snappen wat ik bedoel.

Groetjes,
Margrethe

Hey Hallo,

Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!! En welkom terug op het forum. Fijn voor je dat je weer zwanger bent....Ik ben zelf ook nu weer zwanger, (6 weken) na drie miskramen, volgende week vrijdag heb ik mijn 1e echo. Hoop dat we elkaar veel positieve verhalen mogen vertelen in de toekomst!
Liefs Sarah

He Margrethe,

GEFELICITEERD meid!  Geweldig dat je alweer zwanger bent! We duimen dat ook bij jullie nu wel alles goed blijft gaan.

Margrethe & Sarah: Alvast heel veel succes met de o zo spannende 1e echo volgende week! Hopelijk krijgen jullie (net als wij afgelopen week) een geweldig mooi kloppend hartje te zien.

Succes!

Liefs,
Dion

Terug
Bovenaan