terug van weg geweest!!

A

Anoniem

Guest
Hoia allemaal,

Nou wij zijn ook weer terug van ons weekendje weg! Was wel lekker om er even uit te zijn, ook al was het niet echt strandweer..

We hadden een fijn hotel en ons meisje heeft er net zo goed geslapen als thuis.
Verder had het hotel een leker zwembad bij waar we dus heerlijk hebben kunnen zwemmen. Al met al een geslaagd weekendje. (foto's volgen)

Verder wil ik alle kindjes nog van harte proficiat wensen met hun eerste verjaardag!!!!

Nu nog lekker genieten van mijn vakantie..

groetjes pally

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Ben benieuwd naar de foto;s.

Fijn dat jullie hebben genoten, geniet nog lekker van je vakantie!
En als ik het me goed herinner komt je trouwdag ook dichtbij, 14 september toch?
Wij zijn dan namelijk alweer 6 jaar getrouwd, vandaar dat ik de datum heb onthouden, of ik zit er helemaal naast natuurlijk want mijn geheugen laat me regelmatig in de steek hihihih...

groetjes Danielle.

Hey!! Je bent weer terug!!

Wat fijn dat je een heerlijk weekend hebt gehad..
Het is altijd maar afwachten met het weer en hoe je kleine het doet. Maar ja,.. ze is dan wel al 1 jaar hè, haha,.. een grote dame dus!

Heb je foto's gemaakt?
Showen!!

Esmé mv Kay

Ja ja, we zijn weer terug!!!
en voor een echte dame (want zo gedraagd ze zich graag) mag ze zich ook wel gedragen he?

foto's komen gauw. (waaschijnlijk morgen)!!!

En inderdaad, de bruiloft komt langzamerhand steeds meer in de buurt.
Ik kijk er dan ook heel erg naar uit!
Ben vrijdag nog mijn jurk wezen passen.tadaaaa, ik paste er zelfs nog in!!!

Alles bijlezen zal me niet lukken, maar ik ben weer van de partij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes pally

Succes ermee, ik krijg het amper bijgelezen....

Maar leuk dat je een goed weekend hebt gehad! En niet zenuwachtig worden, gewoon onthouden dat 'ja" het belangrijkste is die dag, hihihi!

-X- marieke

Jahaha! Foto's!!

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad!

Liefs Kirsten mv Tyche

Terug
Bovenaan