terug van weg geweest

hey Meiden,

Dat is weer even geleden. Heb niet zo'n beste weken achter de rug.
In het begin hoorde je me niet klagen maar nu is het toch wel welletjes geweest.
Ik heb echt slapeloze nachten... lig klaar wakker in bed!? Om kwart over 6 moet ik er weer uit om te gaan werken en ben blij als ik daar mijn ogen open kan houden. Heb ontzettend veel last van kramp in mijn benen en iedere keer als ik me wil verleggen krijg ik een pijnscheut in mijn bekken. Ik zie iedere avond op tegen de nacht...En dan te bedenken dat het straks weer slapeloze nachten zijn.... maar dan is de kleine er al dus dan zal het minder erg zijn...

Heb sinds deze week ook Antagel gekregen voor de maagzuur. Jeetje, ik wist niet dat je daar zoveel last van kon hebben!

Met de bouw van het  huis gaat het gelukkig wel goed. Als het goed is, krijgen we over 5 weken de sleutel, net als ik met verlof ga! Kan ik eindelijk beginnen (als ik nog iets kan doen...hahahahaha)

Met de babykamer is het wat minder. Er is nog steeds niks bekend! Je wordt echt van het kastje naar de muur gestuurd. Erg frusterend!
ik heb vandaag schilderijtjes gemaakt voor op de babykamer. Daar ben ik weer erg trots op! Ik had erg leuke gezien in de winkel van slaap-kindje-slaap. Ze kosten maar liefst 60 euro. Ik dacht, dat kan ik goed koper! Ben nu 15 euro kwijt en nog zelf gemaakt ook!

Maar goed, ik probeer weer wat meer te laten horen!!!

fijne pasen allemaal

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Wat balen zeg van dat slapen, maar herken het wel.
Heb je overdag geen pijn in je bekken?
Ik kreeg met 13 wk al klachten aan mijn bekken  en zit vanaf 19wk al volledig thuis, want kan niet lang achter elkaar zitten of staan en moet dus af toe gaan liggen om mijn bekken rust te geven. Enja mijn werkgever zet geen bed voor me neer(zou ik ook niet willen hoor)
Dat je soms zomaar wakker ligt heb ik ook. Ga meestal maar even naar beneden, beetje drinken en ga weer naar bed en val gelukkig steeds makkelijker weer in slaap.Net of je lichaam je aan het voorbereiden is voor de nachtvoedingen?!?
Wat je tegen de pijn kan doen is het voedingskussen mee in bed nemen en als je dan op je zij ligt je been daar op laten rusten. Draaien is idd erg lastig en moet je rustig aan doen en goed je buiksieren aanspannen. Benen ook bij elkaar houden wil helpen.
Nou nog even tot je verlof en sterkte ermee

Evelien mv Dylan en 32+5 wk zwanger

Hoi hoi,
Wat een drukte allemaal, en dat aan het einde van je zwangerschap, lijkt me niet fijn! De slapeloze nachten herken ik ook, verschrikkelijk!
Ik hoop dat het allemaal opschiet met jullie huisje, sterkte de komende tijd!!
Liefs, Yvette

Hé welkom terug!

Balen dat er nog steeds geen nieuws is over de babykamer! Daar wordt je ook knap onzeker van. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Hier ook bekkenklachten en inderdaad met slapen is het niet fijn, maar ik slaap gelukkig nog wel, ben zo moe, de hele avond klussen... ik wil alleen nog maar slapen, het liefst in een gewoon bed :)

Succes met alles en probeer niet te veel te focussen op het slapen. Misschien helpt het als je man voor het slapen je rug even masseers, zodat alles lekker ontspannen is.

Groetjes Nanda

wat bagger je bekken!ik zit helaas ook al vanaf 17 weken thuis....dus het ergste hebben we gehad;)
het zuur is ook erg herkenbaar helaas,ik vreet de rennies wel!dat drankje vond ik niet wat,en dat kwam er steeds weer uit helaas....
hoop dat je je snel wat beter voelt,we moeten nog wel even!

groetjes nienke

hey
welkom terug Balen zeg dat je nog steeds niets weet over je babykamer
Minder dat je zo'n pijn hebt 's nachts Heb je overdag ook pijn van je bekken?
Ik lig ook regelmatig wakker van de kramp in mijn benen heel vervelend   Herken dit helemaal niet van mareks zwangerschap toen sliep ik heerlijk hahahaha...
nou doe het rustig aan ben benieuwd hoe je schilderijtjes zijn geworden trouwens
mira mv marek en 32 weken zwv ??

Terug
Bovenaan