Terug van weg geweest :)

Hey lieve dames!

Hoe is het allemaal met jullie?
Wij zijn terug van een verrukkelijke vakantie in Egypte.
34 graden gehad al die dagen en heerlijk uitgerust, doet een mens goed.
Helaas is 3 dagen voor vertrek mijn man's oma overleden, dus dat was een minder goed bericht. Vandaag is ze gecremeerd en ik vind het erg dat ze de kleine niet meer gaat meemaken.
Hopelijk kijkt ze van boven mee ;-)

Verder pas ik nu echt niet meer in mijn gewone kleren, dus dat wordt shoppen deze week!
Heb ook een erg trekkerig gevoel van de huid boven mijn navel. Herkennen jullie dit?
Flink smeren maar!

Hoe gaat het bij jullie?

xxx
Juul

Hey vakantieganger,

Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad.
Gecondoleerd met het overlijden van je man's oma, idd heel jammer dat ze jullie wurmke niet mee kan maken.
Mijn schoonmoeder leeft ook al niet meer, ze heeft floortje ook nooit meegemaakt.
Floortje heeft wel een foto van haar op haar kamer, toen ze vroeg wie dat was heb ik verteld dat het oma was en dat oma op de sterretjes woont en elke avond als floortje naar bed gaat over haar waakt.
.
Maarre ik zou zeggen ga lekker shoppen want als je kleding niet meer lekker zit dat is niet fijn.
Hier gaat verder alles goed volgende week dinsdag pretecho en 2 nov de 20 wkn echo vind het spannend.
Gisteren weer naar de vk geweest en alles was goed dus dat is altijd fijn.
Dat trekkerige gevoel herken ik niet, maar idd misschien goed smeren of in bad lekker wat olie doen..............

liefs louise

He Juul,

Gecondoleerd met t verlies van je man zn oma, ik zit in de zelfde situatie mijn oma is vorige week donderdag plotseling overleden zij wordt vrijdag gecremeerd. Ik weet hoe je je voelt dus ik had ook heel graag gehad dat ze de kleine had gezien. Voor ons is het de 1ste dus. Nou sterkte en shopse he
Gr priscilla

Hee Priscilla,

Jij ook veel sterkte met het verlies van je oma!
Dit zijn eigenlijk van die dingen die je, tijdens je zwangerschap al helemaal, niet wilt...
Voor ons is het ook de eerste, voor oma zou het het 14e achterkleinkind worden.
Ik heb zelf helaas geen opa's en oma's meer, dus hield me vast aan de oma's van mijn man. Dat is er nu nog maar 1 en ik hoop echt dat zij de kleine wel nog gaat meemaken. De dames waren al aardig op leeftijd, dus je houd er natuurlijk altijd rekening mee...

Veel sterkte vrijdag en als je wil kletsen hoor ik het wel!

Liefs,
Juul

@priscilla en juulke, gecondoleerd met jullie (schoon) oma´s, een erg vervelende tijd om iemand te verliezen!
@juulke, gelukkig dat je toch een leuke vakantie hebt gehad!
Dat trekkerige gevoel herken ik zeker, heb er ook dit keer weer flink last van, ook kleine steekjes daar, maar ja hoort erbij!
Veel plezier met shoppen!
Groetjes MJ

Terug
Bovenaan