terug van weg geweest!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
vorige maand met 6 weken een mk gehad!
nu zijn we weer volop aan het klussen.
de 8e had ik een positieve ovulatietest.
nu een week later moeeee!!! en veel last van brandend maagzuur en beetje rommelende darmen.
vorige zwangerschap had ik hongergevoel en rommelende darmen.

zal het dan toch weer? en kan dat zo snel al?
ze zeggen dat je na mk erg vruchtbaar bent maar of het echt zo is??

veel liefs shirley

Ze zeggen dat je dan vruchtbaarder bent, idd. Ik zou het zelf niet weten...

Dat het zo snel al kan, is volgens mij wel zo, hoor. Zodra je weer een eisprong hebt, kun je weer zwanger worden. Bij de een is het sneller dan bij de ander, dus het zou kunnen.

Succes meid! Goed dat jullie er zo snel weer voor gaan! Hoop dat je volgende wondertje 'blijft plakken'.

Liefs Daisy

ooh wat jammer dat je een miskraam hebt gehad!!

Er zijn meerdere meiden die na een miskraam gelijk weer zwanger waren dus het kan zeker wel!

Heel veel succes maar weer!

Liefs Mariel

nou ik neem aan:
de 8e een positieve ovu test, en dan 14 dagen verder. dus de 22e over een week pppfff duurt weer lang!!
heb super gevoelige testen besteld ddie 6 dagen voor je nod kunnen maar of dat wel zo betrouwbaar is?????

hoe is het met jou muis????

ik zou dat niet doen, 6 dagen voor je nod. die zijn nie echt betrouwbaar.

Ik kan de 24e testen.. weet nie of je t had gevolgd shirley?? ik heb onderzoeken gehad bij de gyn en mn eitjes zaten 'verstopt' ik kon dus niet zwanger worden. nu is alles weer goed.

Moet morgen bloed prikken voor progesteron en krijg ik volgende week de uitslag van.. ben benieuwd!

Jaa die wachttijden zijn altijd zoo lang.
Groetjes

Heey meis,

Wat jammer dat het mis is gegaan!! Ik vind het wel knap van je dat je meteen weer doorgaat! Nu dus in de wachtweken. Ook ik zit daar nu in. Heb waarschijnlijk tussen de 25e en de 30e mijn nod, dus we wachten maar....

Succes meid en hopelijk is het deze keer weer raak en gaat het goed!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan