terug van weg geweest

A

Anoniem

Guest
hoi dames

Is een hele tijd geleden. had heel moeilijk maar ben er weer en we gaan er weer met 100% voor..
Inmiddels 3 iui behandelingen gehad zonder hormonen. heb wel eisprong en man zaad is in orde alleen het lukt niet..
Vorige week baarmoeder foto laten maken mijn eileiders zijn ook goed. Dus vanaf volgende week gaan we met hormonen aan de slag..

Las op fb dat Daycey zwanger was had je daar al gefeliciteerd.. Maar echt super voor je gun je het echt. je bent echt voorbeeld dat het wel allemaal kan..

Las hier ook dat Beauty27 hier ook nog zonder beebje echt balen..

Las ook dat Lynn30 bevallen is van 2ling super.. Hoop dat alles goed met je gaat..
volgens mij zie ik geen dames er meer tussen staan van des tijds.. als ik wel iemand vergeten ben sorry sorry

liefs shasta

Welkom terug.
Succes met de behandelingen.
liefs, heleen
(als het langer duurt)

Hoi Shasta!

Welkom terug! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! Fijn dat de eileiders goed zijn al blijft het balen dat het ondanks dat alles goed is niet lukt om zwanger te worden.

Ik helaas ook nog steeds op het zwanger worden forum. Heb eind juli een mk gehad helaas dus het bewijs is er dat ik zwanger kan worden..... We zullen zien.

Groetjes Beauty

Hoi Shasta,

Allereerst welkom terug en heel veel succes met de behandelingen!!!

Ik had een vraagje: wat is precies de reden om met IUI te beginnen? Ik dacht dat ze dat alleen deden als de zaadcellen niet goed zwemmen en dus niet bij het eitje komen... Maar uit je verhaal begrjip ik dat ze het ook doen met mensen waarmee in principe niets aan de hand is.

Ik slik nu 2e ronde Clomid. Als dit niet lukt kijkt de dokter het nog een 3e ronde aan en dan zouden we andere opties bespreken zei hij. Vandaar dat ik me wil informeren over die IUI. Wij hebben onze eerste heel snel en natuurlijk gekregen dus geen indicatie dat er iets scheelt al hebben we nog geen onderzoekn gedaan.

Bedankt en veel liefs

hoi ilse77

Ja wij krijgen idd gewoon iui omdat het gewoon niet lukt. Ik ben in orde en mijn man ook..
Wij waren al een tijdje bezig helaas zonder resultaat. Toen via de gyn eerst zelf inseminatie mogen doen..
Maar ook dat was geen succes. in okt zijn we begonnen met iui nu dus 3 behandelingen gehad. ook zonder resultaat. moest toen wel een baarmoeder foto laten maken om te kijken of mijn eileiders door gangelijk waren. het wil nog weleens dat die afgesloten zijn.. Ook bij dames die al kindje hebben. Maar ook dat was goed.. Dus vandaar nu met hormonen moet spuitjes in buik zetten. en op laatst de pregnyl spuit..

maar het komt vaker voor hoor dat ze iui doen bij koppels bij waar het niet lukt..

Shasta1963, spuit je puregon?
Ik spuit dat dus nu, maar niet voor IUI. Wij proberen het op natuurlijke wijze dan verder.

Duim voor je dat het werkt.

liefs,

Bedankt voor je antwoord! Fijn om in ieder geval te weten hoe het zit. Veel succes ermee!

@cu2heleen.. geen idee heb gister opgehaald bij de apotheek. maar staat een andere naam op. denk wel dat het zelfde is..

hoop ook dat j]het voor jouw werkt..
liefs shasta

Terug
Bovenaan