Terug van weg geweest ;)

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Sommige van jullie kennen mij misschien nog. En dan voornamelijk de meiden van het "Als het langer duurt" forum.
4 jaar geleden ben ik voor het eerst gestopt met de pil. In totaal 2,5 jaar bezig geweest, ziekenhuis in en uit en 6 IUI's verder niet zwanger en mijn relatie liep op de klippen.
Nu een nieuwe lief waar ik heel gelukkig mee ben en mee samen woon. We hebben besloten om te stoppen met de pil. Vooral omdat ik erg veel bijwerkingen heb van anticonceptie. En mochten we zwanger worden dan is het welkom.
Dus heel actief 'zwanger worden' doen we nog niet. Het is wel heeeeeel spannend om weer te stoppen ook gezien het de vorige keer zo moeizaam verliep. Maar daarom is het wel fijn om er eerst niet te bewust mee bezig te zijn. ( maar ik ken mezelf...)
Nu heel benieuwd hoe snel mijn eigen cyclus weer op gang komt. :D

Doegg!!

Ik hoop voor je dat het nu wel soepel verloopt. Ik gun het je, en heel veel geluk! :)

Hoi meid, wat fijn dat het goed met je gaat. Zal best heftig zijn geweest in het begin, maar het was geen doen meer he. Ik hoop van harte dat het zonder de mmm mag gaan lukken. Dat heb je wel verdiend. Welkom terug.

Wij zijn zelf nu met de 2e ronde clomid voor een 3e kindje.

Er was bij jou toch geen aanwijsbare reden als ik het me goed herinner? Daycey en Lynn zijn inmiddels mama nu. Die ken je ook nog wel denk ik?

Succes!

Dikke knuffel

He Supertje!

Jeetje voor nummer 3 alweer wauw. Mooi dat die clomid jullie zo goed helpt! Fijn dat het die andere meiden ook gelukt is. Star80 ook had ik nog gelezen. Super! De vorige keer was er idd niets 'mis' lichamelijk. Geestelijk denk ik des te meer.. Het was erg moeilijk voor me om toen het uit was gelijk knop om te zetten en van het zwanger word hormoon naar anticonceptie te gaan.. En daar heb ik zeker wel even moeite mee gehad..
Ik hoop ook zooooo dat het nu 'normaal' gaat. Maar o o wat spannend :D Gelukkig nu lieve vriend waar ik helemaal gek mee ben!!

MilissLiss Ik hoop het ook ;) en voor jou hetzelfde natuurlijk.

Knuffels terug!

Sparkle inmiddels zwanger van de 3e ook. Star80 een tweeling, Lynn ook trouwens. Heerlijk dat het zo goed gaat met je vriend. Jij had hetzelfde probleem als ik ooit had. Hihihi. Kwam niet helemaal op het goede moment. Maar heeft zo moeten zijn toch? Gezellig dat je weer mee komt kletsen.

Het heeft idd zo moeten zijn denk ik haha! En zeker gezellig om weer terug te zijn en mee te kletsen.

Terug
Bovenaan