Terug van weggeweest: bekkenpijn!

Sinds afgelopen zaterdag heb ik weer last van mijn bekken. Gelukkig nog niet zo erg als bij de eerste, maar ik voel het wel. Ow ow ow, ik hoop zo dat het niet erger wordt dan dit want vorige keer kon ik echt bijna niets meer. Ik zie het niet echt hoopvol tegemoet nu ik zwanger ben van een tweeling hahaha.
Meer mensen die hier ook al wat last van beginnen te krijgen?

gelukkige bij alle 2 zwangerschappen geen last gehad...
ik hoop ok deze niet.
ben wel erg misselijk (niet overgeven, maar heel veel boeren en oprispingen....) en moe.
sterkte ermee en rustig aan he;)

Ik weet helaas goed hoe je je voelt. Ik heb al vanaf 5 weken veel last van mijn bekken. Ik ga nu weer elke week naar de Fysio en osteopaat. Helaas werkt het nog niet. Ik werk nu nog maar 12 uur omdat ik anders de rest van de dag niet meer kan lopen ??.

Helaas heb ik er ook last van, vooral als ik lange dagen werk doet het echt zeer.
Ik hoop dat het deze zwangerschap mee gaat vallen anders ben ik bang dat ik ook snel uitval op mijn werk.

Heel veel succes jullie en Famke ik hoop dat het mee gaat vallen met de tweeling toi toi toi

Mijn vriendin vertelde dat als ik de gynaecoloog een brief zou laten schrijven, dat ik dan misschien de fysio vergoed zou krijgen ipv zelf na negen keer de behandelingen moeten gaan betalen. Ik zal namelijk wel meer dan 9 keer nodig hebben...
Maandag belt de gyn mij, ben benieuwd of het kan.

Ik heb bij de vorige zwangerschappen geen last van bekkenproblemen, maar wel van ischias, een zenuw die kennelijk in mijn spier klem komt te zitten, als ik zwanger ben. Dat geeft een enorme pijn. Bij de tweede ben ik er voor naar de fysio geweest. dat hielp heel goed en de oefeningen die ik meekreeg, gebruikte ik bij de derde ook en toen heb ik er niet zoveel last van gehad, omdat ik het toen op tijd weg kreeg! Dat was heel fijn! Ik heb er nu nog geen last van gehad, maar als het weer terug komt, heb ik er alle vertrouwen in dat het weer niet te erg wordt....

Terug
Bovenaan