A
Anoniem
Guest
Zoals de titel al zegt, we zijn weer terug van vakantie. Wel eerder dan gepland omdat Reinalds oma is overleden en morgen is de begrafenis. Is erg snel gegaan, dinsdag heeft ze een hersenbloeding gehad en 's avonds is ze al overleden. Anders waren we donderdag thuisgekomen, tja, dan maar een paar dagen eerder naar huis. Niks aan te doen.
We hebben een supermooie vakantie gehad, prachtig weer en een schitterende omgeving (Ost-Tirol in Oostenrijk). De kinderen hebben zich fantastisch gedragen en we hebben volop genoten.
De tricot slen was helemaal makkelijk, we hebben pittige wandelingen gemaakt met Floor in de draagdoek, geweldig! Ze sliep er heerlijk in en kon ook van zich af kijken.
Tijmen heeft flink gewandeld, soms wel een wandeling van anderhalf uur, en dat met die korte pootjes!!!!
Ik was wel benieuwd hoe het hier op het forum was, ik zal van de week wel de tijd nemen om iets terug te lezen, maar dat valt nog niet mee zo te zien, druk hier!
Hoe zit het trouwens met die meeting in Assen, gaat ie door? En waar en hoe?
Staat ook vast wel ergens, maar dit is wel even zo makkelijk, haha!
Allemaal de hartelijke groetjes van Ruth!
We hebben een supermooie vakantie gehad, prachtig weer en een schitterende omgeving (Ost-Tirol in Oostenrijk). De kinderen hebben zich fantastisch gedragen en we hebben volop genoten.
De tricot slen was helemaal makkelijk, we hebben pittige wandelingen gemaakt met Floor in de draagdoek, geweldig! Ze sliep er heerlijk in en kon ook van zich af kijken.
Tijmen heeft flink gewandeld, soms wel een wandeling van anderhalf uur, en dat met die korte pootjes!!!!
Ik was wel benieuwd hoe het hier op het forum was, ik zal van de week wel de tijd nemen om iets terug te lezen, maar dat valt nog niet mee zo te zien, druk hier!
Hoe zit het trouwens met die meeting in Assen, gaat ie door? En waar en hoe?
Staat ook vast wel ergens, maar dit is wel even zo makkelijk, haha!
Allemaal de hartelijke groetjes van Ruth!