Terug van weggeweest en...

Jee, wat klote zeg, ik had een heel verhaal getypt en gereageerd op andere berichtjes die nu ook allemaal weg zijn...

Nou, nog maar een keer dan.

Net terug van twee weekjes Zweden. Mijn eisprong viel net op de dag dat we daar aankwamen. We deden woningruil met een Zweeds gezin, en zij bleven voor ons nog heel aardig een dagje langer thuis, om met ons te barbecuen en zo. Dus dat werd héél zachtjes klussen in de logeerkamer, waar ook ons zoontje sliep...

We hebben er ondanks alle drukte van inpakken en schoonmaken veel werk van gemaakt deze ronde. Zes keer geklust rond mijn eisprong, ben d'r nog moe van!
Mijn NOD was zaterdag, de dag van onze terugreis. Nu dus 2 dagen overtijd!! Durf het bijna niet op te schrijven, is sinds januari nog maar 1 keer gebeurd... Ik loop elke keer naar de wc om te checken, muts die ik ben. Ik voel me echt of ik ieder moment ongesteld kan worden. Vooral veel hoofdpijn en af en toe steken in mijn buik. Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog.

CHILI hoe is het met jou? Leuke vakantie gehad? Niet het gewenste resultaat opgeleverd, kennelijk, want je doolt hier nog steeds rond...

PETRA UIT H: Wat leuk dat je gaat trouwen! Leuke vent heb je! Hopelijk werkt de naderende trouwdag net zo inspirerend als bij Mariska.

MARISKA en BIANCA: Gefeliciteerd!!!

TIKA en WEEGSCHAAL: Hoe gaat het bij jullie, ook nog geen rode duivels in zicht? Laten jullie even weten als jullie getest hebben? Als er morgen bij mij nog niets is, ga ik ook voor de bijl...

Liefs, Inge

Hoi ,
ik denk dat je mijn reactie al gelezen had,die had ik voor de crash al verzonden, maar ik wilde even vragen,hoe komt het dat je hetzelfde stukje hier hebt staan, had je dat opgeslagen of heb je nunet uit je hoofd hetzelfde getypt.

Jeanette

Hoi Jeanette,

Nee, ik heb je reactie niet gelezen, geen enkele nog. Wilde net tijdens de crash gaan kijken. Toen kreeg ik eerst niets, en daarna was alles dus weg.

Ik had het nergens opgeslagen, maar gewoon opnieuw getypt en toen kwam het er wel weer ongeveer hetzelfde uit.

Wat ik soms wel doe, en wat misschien wel slim is om standaard te doen, gezien deze crash, is om je tekst te blokken en op kopiëren onder Bewerken te klikken. Dan staat het nog een tijdje op je klembord.

Jeanette, wil je zo lief zijn om je reactie nog een keer te geven? En eventuele anderen ook?

Inge

Tuurlijk,
Ik vond het zo dapper dat je nog een dag kon wachten met testen, ik vind het al moeilijk om te wachten tot na de NOD.
Ik dacht dat het wel gelukt móet zijn zo stiekum aan de klus zal net dát kleine subtiele accent gegeven hebben aan de pogingen van deze maand dat kán bijna niet stuk.
Hoe is normaal jouw cyclus?is ie een beetje betrouwbaar?

Was je al eerder naar Zweden geweest?
Wij houden op zich wel van vakantie, maar het hoeft van ons niet zo heet, Scandinavie leek mij wel wat voor volgend jaar.Ik ben al eens in Denemarken geweest.

Liefs en succes morgen, Jeanette

Nou, we zullen zien. Het voelt helemaal niet zwanger, maar dat zegt niets, heb ik vorige maand ondervonden.

Je kunt de klok gelijkzetten op mijn cyclus. Na 10 dagen ei, na 14 dagen ongi. Behalve vorige maand dan, toen was mijn ei 1 dag later en mijn ongi 2 dagen te vroeg. Maar die maand was ik ook bij mijn acupuncturist geweest, en dan verschuift het altijd wel een dag of wat. En die van jou?

Ik was nog nooit naar Zweden geweest. Wij zijn normaal niet van die vakantiegangers. Maar nu hebben we onze vorm wel gevonden. Woningruil is echt ideaal! Wij houden ook niet van heet weer, en vonden het in Zweden prima uit te houden. Afwisselend wat regen, mooie dagen, en ook een paar hete ertussen. Van alles wat dus. Ik vond het een mooi land, maar qua natuur wel een beetje monotoon. Als je de echte natuurreservaten opzoekt, krijg je wél adembenemende natuur te zien.

Hoe is het met de problemen op je werk? Ik ben de draad een beetje kwijt sinds ik op vakantie ben geweest. Zie nu dat Gabrielle erover begint en ben eigenlijk wel benieuwd. Ben je bang dat al het gedoe en de stress ook je vruchtbaarheid beïnvloedt?

Inge

Hoi Mijn cuclus was net als de jouwe,na de MK echter is ie twee dagen langer, ik was twee weken op texel en ben een dag eerder naar huis gegaan (ik had die dag nl eisprong, ik heb hem zelfs voelen springen)
Over mijn werk heb ik net bij Empé geschreven,vruchtbaarheid minder weet ik niet,maar het vreemde is dat ik met vlagen onverzadigbaar ben, wil elke dag vrijen. kan ook wel door de stress komen.

Liefs Jeanette

Hoi Inge,

Kijk dat is fijn als je al lekker twee weken op vakabtie bent geweest!!!
En dat klussen op de vruchtbare dag was ook wel een belevenis hè! hihihi
Ik moet nog een week werken en dan heb ik vakantie!!! Joepie, ik heb er echt zin in!

Maar hier is ook nog geen ongi te bekennen :) !!!!!
Ik vind het echt mega spannend worden. We zitten pas in ronde 3 en de 1e cycl.duurde 31 dagen en daarna 27 nu zit ik dus weer op 31 dagen maar ik heb nog geen ongi kwaaltjes!!!
Ook niet echte zwangerschapskwaaltjes, ik had van de week alleen wat kleine steekjes in mijn borsten. Verder ga ik erg vaak naar de wc om te checken of er al iets is.
Ik heb wel "last" van witte afscheiding, zou dat wat te betekenen hebben?

Eigenlijk had ik woensdag een test willen gaan halen (de 1e!)maar toen ik terug kwam uit mijn werk had manlief er al een gehaald zonder dat ik er om had gevraagd!!! Lief hè!!!
Ik hoop dat ik me nu nog een paar dagen kan inhouden want het is nu wel erg verleidelijk natuurlijk!
Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben maar ik kan natuurlijk ook wat later als anders ongi worden want ik ben pas sinds 1 mei gestopt met de pil!
Tja en al die zenuwen kunnen de ongi ook uit stellen natuurlijk.

Maar ik tel nog even een paar dagen af en dan ga ik testen!

Nou ik duim hier voor je mee!

Greets Tika

Hoi Inge!!!
Ja,hele leuke vent,dat is ook een vd redenen waarom ik ga trouwen,haha
zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad en als ie dan nog wat oplevert,zou het helemaal leuk zijn!!

als ik ongi wordt de 8e dan valt mijn vruchtbare tijd net voor het weekend dat we in egypte zitten dus wie weet..

spannend hoor!
gr. petra

Terug
Bovenaan