terug van weggeweest... (even terug naar af)

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Ik zie dat jullie een heleboel voor mij hebben gemaakt om bij te lezen! Het verhaal lijkt me grappig! Dat komt wel ergens de komende dagen. Ik weet alleen niet of ik alles bijgelezen krijg....

Wij zijn een midweek weggeweest naar een landal park in limburg. In plaats van zuid Frankrijk.... hmmmmm. Maar wel mooi weer gehad! Ik had daar ook lekker willen forummen, want er zou een netwerk zijn. Laptop mee, kaart gekocht... en het deed het niet!!!! Balen!

Heb ik niet eens even fatsoenlijk kunnen melden dat ik weg was... Sorry!
Ach, geen forum was wel even goed voor de relatie! Gaandweg met baby, huishouden, werk en internet waren we elkaar aardig kwijt geraakt. Met zijn drieen daar zonder pc, gaf tijd voor bijpraten. Stom dat het nodig is terwijl we elkaar toch dagelijks zagen...

Echt genieten is niet gelukt, helaas... We hadden een huisje vooraan in het prak. eenmaal ingeruimt en een nacht geslapen, begonnen ze RECHT VOOR ONZE DEUR een drempel aan te leggen. Loek is al zo'n moeilijke slaper... graafwerkzaamheden, asvaltbrokken in een metalen container gooien, jullie kunnen je er vast wel wat bij voorstellen. Hebben wij weer... Met onze burenoverlast (het meeste heb ik jullie bespaard...), de situatie met mijn schoonvader en een jaar bijna geen vrijaf en goede nachten was dit net even te veel. In tranen heb ik aan de receptie een nieuw huisje gevraagd en gekregen. 10 persoons, hihi, met sauna (hadden we al). Mijn schoon ouders zijn twee dagen en een nacht geweest. Dat gaat niet zo goed daar, gelukkig was het er even uit zijn goed. Mijn schoonvader heeft voor de verandering een x redelijk goed geslapen. Maar goed, alles bij elkaar hebben wij heel wat nodig om echt uit te rusten en bij te komen. Dit was niet genoeg...!
Toch was het wel fijn!

Weet je wat? als ik nou eens een nieuw topic open en jullie praten mij daar bij op de belangrijkste punten, dan scheelt mij dat veel lezen... Lijkt me een geweldig plan. Ik ga het gewoon proberen en zie wel of jullie het ook een geweldig plan vinden!
Groetjes en leuk om terug te zijn!

Rosanne

he rosanne
je werd al gemist hier  (zie topic huh?)
welkom terug dan maar.wel sneu dat jullie vakantie in eerste instantie tegenviel,maar gelukkig is dat opgelost.
ik kan me voorstellen dat je er goed doorheen zit zo.als je in de buurt had gewoond had ik je graag een helpende hand geboden.waar mogelijk natuurlijk,want een aantal dingen zijn niet makkelijk te verhelpen.ik kan wel voor je duimen dat jullie snel wat meer zonneschijn in jullie leven krijgen,en dat zal ik ook zeker doen.

er is hier inderdaad uitbundig gekwebbelt.niet bij te houden.
maar over een paar dagen ben je vast weer bijgepraat.
groetjes karin

Terug
Bovenaan