terug van weggeweest..Hallo allemaal!

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

ben weer terug naar een dik half jaar niet geschreven te hebben, ik was er veel te veel mee bezig...de mensen die al langer hier zijn herinneren mij misschen nog...

Maar even voorstellen voor de anderen,

Emmie is mijn naam, en we zijn vanaf januari 2005 bezig voor een eerste kindje..en ik ben 22...

Ik heb me leven wel weer zo ver op orde dat ik weer gezllig op dit forum kan komen, ik was er zo mee bezig dat ik aan niks anders meer dacht...dan aan baby s, zwanger, babykleren en buiken, dat ik opt laatst zelf gek van werd.

Ik heb het wel veel meer kunnen loslaten, wel zijn er 3 schoonzusjes zwanger, en dat is echt wel eens moeilijk, maar gelukkig kan ik er heel goed mee omgaan, en ben ik echt blij voor ze...

Nou, iedereen veel succes!! en ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger zijn!!!

Liefs, Emmie

Hoi Emmie,

Welkom terug!!
Mijn vriend en ik zijn nu 10 maanden bezig.
Dus zal je vast al wel eens gezien hebben.
Knap hoor dat je afstand hebt kunnen nemen!!!

Zijn jullie al naarde huisarts geweest? Omdat jullie al een jaar bezig zijn?

Liefs Bontrie

He Bontrie,

ik ken je naam nog wel hoor!
wat gaat de tijd snel hè! en het loopt altijd anders als je denkt, wist ik veel dat ik er in ieder geval al 2 jaar moest wachten,,,daar denk je gewoon simpelweg niet aan...  
wij zijn nu dus dik 2 jaar bezig, maar het idee dokter, daar moet ik nog niet aa n denken, ikheb op internet naar een alternatief gezocht, en vond zo een klassiek homeopate, ikheb een afspraak gemaakt en ik kon ein oktober tercht, ze kijkt niet alleen naar het feit dat je graag kindren wilt maar naar alles...heel je leven, ikben vroeger op school gepest, en heb altijd een heel erg minderwaardigheidscomplex gehad, daar kwam nog bij dat mijn vader en moeder allebei depressief werden, en de zorg van t gezin veelal op mijn nek kwam, en vaak nog steeds..ik had ook al 5 jaar een heel onregelmatige cycles, 36 42 40 38 dagen, ze heeft me iets gegeven, en afgelopen januari werd ik voort eert in 5 jaar weer op dag 31 ongesteld!!! Ik was daar al erg blij mee! ik zit heerljk in mijn vel, en kan ook echt weer genieten van alles!
Ik zal dus altijd aanraden, voor je naar een huisarts gaat, probeer het eens op een natuurlijke manier!!

doeg doeg!!! Liefs, Em

Terug
Bovenaan