Ik kom weer terug naar dit forum al zal ik de komende tijd niet zo gek veel tijd hebben om te schrijven, maar vanmorgen heb ik een echo gehad die niet goed was. Ik zou nu 8,4 weken zwanger moeten zijn, maar het vruchtje was niet groter dan 4 a 5 weken. Nu maar afwachten totdat het vanzelf loskomt. Ik hoop wel dat dit snel gaat gebeuren want erg lang er mee rond blijven lopen wil ik ook weer niet. Als het over 2 weken nog niet is gebeurt zal ik alsnog gecurreteerd moeten worden.
In augustus heb ik ook al een miskraam gehad waar het vruchtje compleet was 'geboren'. Ik was toen 9 weken en het vruchtje ongeveer 8. Dat was dus direct losgelaten en nu loop ik al een week of 2 rond met een vruchtje dat niet verder ontwikkeld.
Het feit dat dit twee totaal verschillende miskramen zijn geeft mij in ieder geval een gerust gevoel over mijn eigen lichaam. Ik heb er wel vrede mee, maar leuk is anders..........
In augustus heb ik ook al een miskraam gehad waar het vruchtje compleet was 'geboren'. Ik was toen 9 weken en het vruchtje ongeveer 8. Dat was dus direct losgelaten en nu loop ik al een week of 2 rond met een vruchtje dat niet verder ontwikkeld.
Het feit dat dit twee totaal verschillende miskramen zijn geeft mij in ieder geval een gerust gevoel over mijn eigen lichaam. Ik heb er wel vrede mee, maar leuk is anders..........