terug van weggeweest, helaas

Ik kom weer terug naar dit forum al zal ik de komende tijd niet zo gek veel tijd hebben om te schrijven, maar vanmorgen heb ik een echo gehad die niet goed was. Ik zou nu 8,4 weken zwanger moeten zijn, maar het vruchtje was niet groter dan 4 a 5 weken. Nu maar afwachten totdat het vanzelf loskomt. Ik hoop wel dat dit snel gaat gebeuren want erg lang er mee rond blijven lopen wil ik ook weer niet. Als het over 2 weken nog niet is gebeurt zal ik alsnog gecurreteerd moeten worden.

In augustus heb ik ook al een miskraam gehad waar het vruchtje compleet was 'geboren'. Ik was toen 9 weken en het  vruchtje ongeveer 8. Dat was dus direct losgelaten en nu loop ik al een week of 2 rond met een vruchtje dat niet verder ontwikkeld.  

Het feit dat dit twee totaal verschillende miskramen zijn geeft mij in ieder geval een gerust gevoel over mijn eigen lichaam. Ik heb er wel vrede mee, maar leuk is anders..........  

Hoi Nathalie,

toch veel sterkte ook weer met dit verlies.
de natuur gaat helaas zijn eigen gang, en we hebben er bijna geen hand in.
Ik hoop voor je dat je lichaam aan het werk gaat en dat een curretage achterwege blijft.

Knuffel Randy

hoi Nathalie,
ik wil je veel sterkte wensen de komende tijd. Jammer dat het je weer moet overkomen. Ik hoop voor je dat het vruchtje snel loskomt en je weer naar de toekomst kan gaan kijken,

groet,
Patricia

Hoi Nathalie,
wat herken ik me in jouw verhaal. mij is hetzelfde overkomen in juni en november afgelopen jaar. 1ex bij 8 wkn vanzelf losgekomen en verder is alles zonder pijn en problemen verlopen. 31 okt. had ik bij 10 weken een echo, vruchtje was bij 5 a 6 wkn gestopt met ontwikkelen. In tegenstellig tot jouw heb ik toen vrijwel direct voor curretage gekozen, want ik had 3 opties. Wachten heb ik uiteindelijk niet willen doen, ik stond voor mijn gevoel op dat moment ook even helemaal stil, curretage leek mij de beste oplossing. Ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb, het is vrijwel zonder pijntjes en problemen verlopen en ik kon voor mijn gevoel daarna weer vooruit kijken.
Ik bewonder je dat je het af wil wachten en wil je daarom ook veel sterkte en succes wensen, zeker voor het moment wanneer het allemaal gaat gebeuren.
Heel naar dat je dit moet overkomen meis, maar put hoop en kracht, het gat een keer lukken, zeker weten.
Liefs,
Sandra

quote: SandraW reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2007 20:35:07'));

Hoi Nathalie,
wat herken ik me in jouw verhaal. mij is hetzelfde overkomen in juni en november afgelopen jaar. 1ex bij 8 wkn vanzelf losgekomen en verder is alles zonder pijn en problemen verlopen. 31 okt. had ik bij 10 weken een echo, vruchtje was bij 5 a 6 wkn gestopt met ontwikkelen. In tegenstellig tot jouw heb ik toen vrijwel direct voor curretage gekozen, want ik had 3 opties. Wachten heb ik uiteindelijk niet willen doen, ik stond voor mijn gevoel op dat moment ook even helemaal stil, curretage leek mij de beste oplossing. Ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb, het is vrijwel zonder pijntjes en problemen verlopen en ik kon voor mijn gevoel daarna weer vooruit kijken.
Ik bewonder je dat je het af wil wachten en wil je daarom ook veel sterkte en succes wensen, zeker voor het moment wanneer het allemaal gaat gebeuren.
Heel naar dat je dit moet overkomen meis, maar put hoop en kracht, het gat een keer lukken, zeker weten.
Liefs,
Sandra

Hoi Sandra,

Wat vreselijk dat het jouw ook is overkomen. Ik verbaas me werkelijk hoeveel vrouwen miskramen krijgen. Ik dacht vroeger dat dit veel minder was, maar dat is blijkbaar wel even anders.

Het wachten begint mij nu ook langzaamaan ook wel zwaarder te vallen dan verwacht. TOch wil ik doorzetten en pas volgende week bellen. Ik hoop misschien ook nog dat ik een fout heb gemaakt en ik misschien wel pas 5 weken zwanger ben. Al weet ik dat het niet kan. Ik hou niet zo van medische ingrepen en ben wel een beetje angstig voor mogelijke complicaties, maar als het dit weekend er totaal geen tekenen zijn van een begin dan bel ik maandag de VK.

Binnen nu en een maand wordt onze nieuwbouwwoning opgeleverd en hoop ik even mijn zinnen te kunnen verzetten. Een nieuw begin voor ons allemaal.

Hoe ver ben jij nu? Ik neem aan dat deze zwangerschap na de 2 miskramen is ontstaan?

Liefs, Nathalie

Ook ik ben momenteel aan het "afwachten". Op de echo was het vruchtje ongeveer 6,5 weken en ik had minstens 8 weken moeten zijn. Ook ik hoop stiekem dat ik minder ver ben, maar dat is eigenlijk onmogelijk. In december had ik ook een miskraam. Toen was het bij de echo maar 5 weken ver, terwijl dit 8 had moeten zijn. Toen had ik direct de volgende dagen krampen en na drie dagen kwam alles los en heb ik dagen gebloed. Vond het wel fijn dat mijn lichaam het toch zelf oploste. Nu is er nog steeds niets gekomen. Maandag krijg ik weer een echo om er zeker van te zijn dat er geen groei is en dan krijg ik waarschijnlijk pillen om het op te wekken. Ik ben ontzettend teleurgesteld. Dacht toen ik direct na de eerste miskraam zwanger was dat het toch allemaal goed zou komen. Voorlopig geef ik het even op.  Ik ben nu ruim vier maanden zwanger geweest, op en aan, met de nodige spanning en emoties. Nu eerst even rust.
Jij ook veel sterkte! En iedereen in deze situatie natuurlijk ook.

Terug
Bovenaan