terug van weggeweest nu zwanger en onzeker

hallo,

Jeetje ik ben hier in het begin veel geweest toen we net gestopt waren met de pil en het duurde en het duurde en iedereen die tegelijk met mij nieuw was op de site was op een gegeven moment zwanger. Behalve ik althans zo leek het.

Begin feb bij de huisarts geweest en bloed en sperma onderzoek gehad maar alles was oke en nu dus zwanger heel leuk.

Nu ben ik er weer en ik ben 6 weken en 1 dag zwanger  en zo onzeker dat wil je niet weten.
Dat komt ook denk ik dat ik behalve pijnlijke borsten nergens last van heb en ja ik ben wat eerder moe dan anders.
Over 2.5 weken pas de echo.

wie oh wie kan mij geruststellen?

hai moi
ik wilde even zeggen toen ik zwanger was 2 jaar geleden had ik ook alleen last van borsten en snel moe en later in de zwangerschap kreeg ik last van rugpijn met ongeveer 20 weken dus geen zorgen maken het is gewoon erg fijn als je bijna nergens last van hebt
en gefeliciteerdt met je zwangerschap
ik ben nog niet zwanger ik zit nu in ronde 9 en heb een verwijs brief liggen van het lab om mij man zijn sperma te laten onderzoeken hoewel ik denk dat het niet aan hem ligt maar dat het gewoon wa langer duurt bij ons maar welke onderzoeken heb jij gehad in het ziekenhuis? en hoe komt het dat je nu toch zwanger bent geworden ben je wat wijzer geworden van de onderzoeken bv op de verkeerde dagen geklust
ja ben beetje nieuwgierig maar mischien wa tips ik wacht nog 3 mnd en mocht dan naar de gyn van de dokter
ik heb een zoontje van ruim 1 jaar
liefs

Hoi liefding,

oke dus ik ben niet de enige die niet boven de pot hangt of niet misselijk is.
Wij hebben geen onderzoek in het ziekenhuis gehad alleen voor onderzoek dus sperma en bij mij is het bloed nagekeken op clamidya(of hoe je dat ook schrijft).

Wij hebben nadat beide onderzoeken positief waren gewoon verder geklust en toen was het raak gewoon zonder dokter en weet ik veel wat. En nee niet op de verkeerde dagen geklust het duurde gewoon wat langer een jaar en 5 maanden op precies te zijn.

Liefs Moi28 (ben nu 30 moet je kijken hoe lang ik lid ben hier grrrrrrr)

Hey Moi,

Je bent zeer niet de enige die geen rare kwaaltjes heeft. Ik had bij alletwee de zwangerschappen geen pijnlijke borsten, misselijk of andere kwaaltjes. Alleen alletwee de keren 9 maanden moe geweest. Je kan dus gewoon lekker zwanger zijn en nergens last van hebben. Geniet er maar van.

Groetjes

Ha, wacht maar... Je bent de 12 weken nog niet voorbij .

Ik dacht er ook genadig vanaf te komen, maar in week 11 hebben de hormonen toch nog (beperkt gelukkig) wraakgenomen...

Maar goed, ik prijs me nog gelukkig. Heb nog niet boven de pot gehangen. Ben alleen ontzettend snel moe, soms wat misselijk en snel geirriteerd...

Ik wou ook net als DuikMo zeggen: je bent nog pas 6,1 week he? Toen had ik ook nergens last van (alleen mijn borsten). Nu 1,5 week later ben ik o zo misselijk!
Er kan in een week tijd heel wat veranderen hoor!
In die zin vind ik misselijkheid ook wel een soort geruststelling: de fabriek werkt op volle toeren denk ik maar, aan de andere kant betekent t ook niet dat als je niet misselijk bent dat t dan niet goed zou zijn.

Hoe het ook zij: het blijft voor alle zwangeren een spannende tijd, vooral die eerste 12 weken. Ik vrees dat je je daar door heen moet slaan. Probeer de angst alleen niet te laten overheersen. Zou toch zonde zijn van die 12 weken die o zo belangrijk zijn, zowel wat veranderingen van je eigen lichaam betreft als die van de ontwikkeling van je kindje!

Zet m op!

Hallo

bedankt voor jullie reactie,s. Het is ook wat zwanger zijn van je 1ste. Ik vind dat je in z'n niemandsland zit en vooral als je dan weinig kwalen hebt en ik weet ook wel dat die nog kunnen komen. maar als ik google en ik zie de wastlijst aan dingen die je kan hebben de 1ste weken dan heb ik niet zo heel veel maar oke we wachten af.

Nu denk ik van voelde ik maar meer dan alleen mijn borsten maar als ik niet misselijk ben en word dan zal ik wel tot de lucky mama's behoren.

groetjes moi28

Ik had de eerste weken ook nog niet zoveel klachten hoor. Ik denk dat ik bij deze zwangerschap pas rond de 8 a 9 weken misselijk begon te worden. De piek ligt zo rond de 10 weken, dus het kan nog heel goed dat je klachten krijgt.

Ik kan me voorstellen dat je ze op dit moment graag zou willen, maar als het eenmaal zover is denk je daar vast anders over.

Probeer van je zwangerschap te genieten en ik wens je een gezond, maar vooral gelukkig kindje toe!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan