Terug van weggeweest

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben een tijdje niet op dit forum geweest.
Ik was er nl. teveel mee bezig, met het hele zwanger worden gebeuren en werd behoorlijk gefrustreerd van alle zwangeren. Ik kon wel janken als er weer iemand meldde dat ze zwanger was.
Dus vriendlief had het zo gemaakt (op mijn verzoek) dat ik niet meer op deze site kon komen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er deze maand niet zo erg mee bezig ben geweest, ik was een stuk relaxter (misschien omdat ik ook alle boeken de deur uit heb gegooid).
Gisteren had ik m'n NOD, maar zoals ik nu voel komen de duivels er weer aan.
Dus ws. ga ik door naar de volgende ronde.
Ik wil nog even alle zwangeren onder ons feliciteren, een fijne zwangerschap allemaal.

Groetjes, anoniempje

hoi
ik las net je brief en kan helemaal met je mee praten ik word ook helemaal gek iedereen om mijn heen word of is zwanger maar bij ons wil het ook niet lukken de rode duivel is bij mijn ook weer op bezoek. maar we geven de moet niet op. ik wens je veel sterkte en ik hoop voor je dat het gaat lukken succes groetjes

ho Anoniempje,

Gezellig dat je er weer bent! Ik ben hier ook nog helaas. Ik heb ook een periode gehad dat ik heel erg bezig was met zwanger worden. Maar sinds ik de ovulatietest gebruik en de sperma uitslag slecht was heb ik het helemaal los gelaten. Ik weet dat de kans klein is dat wij spontaan zwanger kunnen worden en berust mij hierin. Gelukkig leven wij in een tijd dat heeel veel mogelijk is. Ik vind het fijn dat er Forums bestaan zoals deze wij je je ei kwijt kunt en het geeft je een gevoel dat je niet enige bent waarbij het langer kan duren, toch?!
We spreken elkaar vast wel weer.
veel liefs
Marielle

Hoi Marielle (en anoniem),

Vind het wel leuk dat ik weer een beetje welkom wordt geheten.
Marielle: Dat van die sperma uitslag heb ik denk ik niet meer meegekregen.
Balen zeg!
En nu? Wat gaat er verder gebeuren?
Ik heb echt nog wel de hoop dat het helemaal goed gaat komen, onze tijd komt ook nog!
Ik heb ook weer wat meer rust nu m'n vriend en ik afgesproken hebben dat als het begin december nog niet gelukt is, we naar de huisarts gaan. We zijn dan precies een jaar bezig.
Hoop natuurlijk dat het voor die tijd raak is.
En hoop ook dat ik niet weer teveel geobsedeerd raak en het een beetje op zijn beloop kan laten gaan.

Groetjes, anoniempje

Terug
Bovenaan