Terug van weggeweest

A

Anoniem

Guest
He meiden,
Ik heb al een behoorlijke tijd niks meer van me laten horen, maar mijn pc. was stuk. Was hij eindelijk weer klaar, kon ik niet op het forum komen.
Maar ik ben er weer! Mijn situatie is niks veranderd. Ik ben ondertussen twee keer naar de gyn geweest. Na een aantal onderzoeken blijkt dat mijn hormeenhuishouding niet helemaal in orde is.Het schijnt dat ik teveel (ja, ja)eicellen heb. Daardoor word ik bijna niet meer ongesteld. Wanneer dit langer zo doorgaat zou het betekenen dat ik op den duur helemaal niet meer ongesteld word. Volgende week moet ik weer naar de gyn. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben, zal er begonnen worden met een ander behandeling. Deze bestaat voornamelijk uit medicijnen. Om een lang verhaal kort te maken, wij zijn er nog lang niet! Ik ga een poging doen om al jullie berichtjes van de afgelopen maand te lezen. Ik lees binnenkort weer van jullie.
Liefs Fenna

Hallo Fenna,
Wat vervelend voor je dat je hormoonhuishouding zo in de war is.
Maar kop op meid, nu weet je in iedergeval wat de oorzaak is, en dat er iets aan gedaan kan worden.
veel sterkte, liefs Zoey uit O

Hoi Fenna,

Goh meid, wat vervelend, het is inderdaad fijn om te weten wat de oorzaak is, maar zo te horen heb je een lange weg te gaan. Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe.

Liefs, Chantal

Terug
Bovenaan