Terug van weggeweest

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Een paar maanden geleden was ik actief op dit forum. Maar ben verhuisd naar het zwangerforum omdat ik zwanger was. Was inderdaad, helaas met 11 weken heb ik een echo gehad en het bleek een leeg vruchtzakje. Waarschijnlijk is het met 5 wk al misgegaan. Vorige week maandag moest ik weer voor een echo. Omdat het mij emotioneel te zwaar werd, het idee dat ik al 7 wk met een niet levensvatbaar iets in me liep, terwijl ik veronderstelde dat ik zwanger was, heb ik gekozen voor een curettage. De ingreep heeft vorige week dinsdag onder algehele narcose plaatsgevonden. De ingreep stelt niet veel voor. Was gewoon opgelucht dat het weg was, best gek dat je daar opgelucht van bent. Natuurlijk was ik liever nog zwanger geweest. Ik wil jullie wel vertellen dat ik ontzettend lief ben behandeld zowel door de gyneacoloog, de verpleegkundigen als mijn eigen verloskundige. Je voelt je zo kloten en dat er dan mensen zijn die zo voor je klaar staan en zoveel begrip hebben, echt super!!! Mijn vriend mocht de hele tijd bij mij blijven echt zo mooi. Ik hoop snel weer zwanger te zijn maar voorlopig algehele onthouding.
Liefs Biate en NOD onbekend maar dat laat ik wel weten zodra bekend.

Hoi Biate,

Wat een ontzettend vervelend nieuws zeg! Ik kan me idd nog herinneren dat jij voorheen ook op dit forum zat, en dat je zwanger was. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dit een plekje kunt geven. En natuurlijk hoop ik dat je snel weer naar het zwangerforum kunt!! Veel sterkte!

Liefs,
Simone

Hoi Biate,

Wat een verdrietig verhaal... ik kan me niet voorstellen hoe vreselijk dat moet voelen.... Veel sterkte met het verwerken!

Liefs,
Es

Hi Biate,

Krijg gewoon kippevel......
Veel sterkte met het verwerken.

Knuffel Flower

Hoi biate,

Wat vreselijk voor jullie.
Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je snel weer zwanger bent.

liefs niempie

hallo,

ik heb afgelopen mei ook een miskraam gekregen.
Ik was toen 11 weken zwanger en kreeg een echo waarop zag dat er alleen een leeg vruchtzakje was.
Het was rond de zesde week misgegaan.
Wat was ik verdrietig. al die weken denk je dat je zwanger bent.
Nu ben ik weer 6 weken zwanger en heel bang om een echo te laten maken.
Ik weet wat je voelt en ik wens je veel sterkte.

groetjes
monique

Hoi Biate,

Ook ik ken je nog wel hoor van eerder.

Wat een verdrietig verhaal, je bent zo blij en dat het dan mis gaat na die weken dat is echt niet te bevatten en ik kan me heel goed voorstellen dat het echt pijn doet, daarom wens ik je veel sterkte en hoop dat je toch ondanks dit weer spoedig zwanger mag zijn!

groetjes Chili x

Hoi meisje,

Wat vervelend om dit te lezen, ik wil jullie veel sterkte toewensen en net zoals de gyn, de verpleegkundige en de verloskundige: wij zijn er voor je.

Liefs,
Bea

Terug
Bovenaan