terug van weggeweest!

Hi lieve meiden,

Ik ben weer in het land en heb jullie gemist! Bedankt voor jullie felicitaties en pep-talk, zo vlak voor mijn vakantie!

Andalusie was geweldig: Sevilla, Granada, Gordoba, Tarifa en Madrid nog even bezocht... Flink aan de tapas gezeten en van de Flamengo genoten!

Inge hoe is het met rug van man en nu... je teen? Hoe krijg je dat voor elkaar? IVF procedure in oktober?

Mick, bedankt voor je sms, we spreken elkaar snel, Rome was geweldig heb ik begrepen!

Suzie von Wuzie, meid ik hoop je snel weer online te spreken. Heb veel aan je gedacht en dat je voor de poort van Ivf staat. Het komt goed en las dat je een stoffeer-cursus aan het doen bent? Leuk hoor! Is goed voor de afleiding en ook voor verwerking!

Cynthia, hoop voor je dat acupunktuur soelaas zal bieden... Geloof wel op een nuchtere manier in deze benadering en ondertussen maar lekker ff bijbakken onder je Phillips nep-zon kan ook geen kwaad.

Tja.... hoe gaat het met mij....

Ik heb me de eerste weken van de vakantie super goed gevoeld en begon bijna te twijfelen of ik wel zwanger was: blakend op de golfbaan, mij te buiten gegaan aan de tapas, maar de laatste paar dagen heb ik brakend doorgebracht en dat is tot vandaag niet echt minder geworden.

Gisteren stond al een afspraak en een echo bij de gyn, eigenlijk om mijn eierstokken na de operatie te bekijken, maar nu dus om te kijken of het vruchtje een teken van leven zou geven. Echt, ik ging al half huilend in de stoel liggen van de zenuwen, omdat ik op deze manier een vorige keer erachter kwam dat ik een miskraam zou krijgen.
Ik had een fantastische arts die me totaal aanvoelde. Met de handen voor mijn ogen lag ik in de stoel, ik durfde niet te kijken tot het verlossende woord van de arts: "kijk es, het hartje klopt!!!". Ik barste meteen hysterisch in huilen uit. Wij zijn ontzettend blij. Vandaag ben ik 7 weken en het hartje klopt!Alles zag er verder goed uit. Dat is in ieder geval heel positief!

Ik vroeg of ik snel weer een echo kon krijgen en die krijg ik, na wat aandringen, volgende week ... Waarschijnlijk ga ik weer door een hel of onze friemel het nog goed doet, maar ik wil niet drie weken in ontwetendheid lopen...

Ik ben ontzettend blij, maar zou toch liever een dikke slaappil willen innemen en over zes weken weer wakker worden met de mededeling: "Lara, wakker worden, friemeltje is nog steeds alive and kicking!" "Nu kun je gaan genieten!"

Ik hou jullie op de hoogte en ben in gedachten bij jullie en wens dat het zo snel mogelijk bij jullie ook mag gebeuren. Ik gun het iedere vrouw zo ontzettend die zo sterk er naar verlangd zoals wij dat doen.

Liefs Lara

Hoi Meis!

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, behalve dan die misselijkheid. Maar ja t hoort erbij he!

Snap dat je op was van de zenuwen, goed dat de gyn. zo meelevend was en je gerust heeft gesteld. Ik snap dat je nu die 6 weken nog niet rustig kan gaan genieten, maar probeer het stiekem toch. Je moet er in geloven dat het deze keer wel goed gaat.
Jullie Friemeltje zag er tenslotte toch goed uit?

Ja ik ga me storten op de acupunctuur. Ik zie het wel, hoop natuurlijk dat t nu wel snel gaat gebeuren maar ben wel nuchter wat dat aangaat hoor. En ach baat t niet dan schaad t niet toch?
Je hoort wel wat ik er van vond o.k.

Veel succes, en probeer t ondanks dit verschrikkelijke baggerweer toch zonnig in te zien vandaag!

kus,

Cynthia

Hoi Lara!!

Wat klinkt die vakantie van jou heerlijk zeg! Zo te horen hebben jullie voor 500% genoten!!!!!
En wat SUPER dat je het hartje al hebt zien kloppen! Het gaat nu echt goedkomen hoor meissie! Die miskraam van de vorige keer is gewoon pech en toeval geweest. Probeer zoveel mogelijk te genieten! Fijn dat je alweer zo snel een echo krijgt!!

Met mij alles ok. De teen is gebroken door een harde keer stoten tegen een losse plint. Gewoon lomp dus!
Wij beginnen trouwens eerst met IUI. Omdat we geen goed gevoel hadden bij het ene ziekenhuis zijn we overgestapt naar een andere (UMC). Helaas betekent dit alle testen overnieuw voor de zekerheid en een wachtlijst van een aantal maanden. Zoals het er nu uit ziet zijn we tussen januari en maart aan de beurt voor de eerste behandeling. Ergens ook wel goed want doordat mijn man een hernia heeft gehad en 3 maanden heeft gelegen en heeel veeeel medicijnen heeft geslikt is zijn zaad volgens de gyn. nu toch niet goed en heeft het 3 maanden nodig om te herstellen. Hij is nu aan het revalideren na de operatie en gebruikt geen medicijnen meer. Sterker nog, ik pomp hem vol met vitamines. Het is dus echt beter zo al wordt het wachten wel steeds moeilijker!!

Beloof je me dat je zoveel mogelijk gaat genieten van je zwangerschap?????!!!! Het is zo ´n mooi wondertje!

Liefs Inge

Hee Lara,

Welcome back!!! Wat een heerlijk nieuws joh!!!!

Geniet er nu van!!!!.... Ik heb vandaag of morgen mijn NOD... pffff word gek van het wachten en ben als een zot elk krampje of steekje aan het observeren......

Liefs Lill

Hi Lalara,

You're back en zo te lezen hebben jullie het heeeerlijk gehad, mooi!
Kan ook niet anders als je net voordat je op vakantie gaat zwanger blijkt, wat een geweldige timing zeg!!!!
Van harte gefeliciteerd nog voor jullie beidjes en wat goed zeg dat je die echo hebt gehad, ik kan het helemaal begrijpen dat je volgende week weer wilt!

Ik hoop jou en de rest gauw weer in de chat te spreken, misschien wel dit weekend.

Geniet nog even van je laatste vakantiedaagjes (ook samen) en tot snelli,

veel liefs van Suus

Hoi Lara,

Wat heerlijk dat jullie een kloppend hartje gezien hebben !! Meid ik zie je zo liggen in die stoel, ik snap het volkomen. Zo lag ik nl. ook toen ik de eerste echo met 6,5 week kreeg. Wat een ontlading dan he om friemeltje te zien kloppen ! Zo klein, maar zo sterk. Het is prachtig. Probeer je gevoel te volgen. Ik heb tot de 2e echo met 12 weken (toen bleek ik al 13 weken te zijn !) echt met het lood in mijn schoenen rondgelopen. Mijn buikgevoel was goed, maar ik kon er niet in geloven. Pas 3 weken geleden zijn we gaan genieten en toen bleek ik dus al 13 weken te zijn.

Nogmaals, van harte gefeliciteerd en geniet ook nog even van je laatste vakantiedagen.

Liefs,
Luna (maart forum)

Heee Lara,

Je bent er weer terug van vakantie!! Heb enige dagen geprobeerd om op het forum te komen, wat maar niet gelukt was. Nu in 1 keer erop en staat er een heel goed en te gek bericht op van jou!! Wat super nieuws dat het goed gaat met friemeltje en dat je het hartje hebt horen kloppen!! Ik zei het je toch al jullie krijgen dat babietje in mei volgend jaar!! Positief denken en probeer te genieten, ik begrijp heel goed dat dat heel spannend is voor jullie beide.

Fijn verder dat de vakantie te gek is geweest, en dat jullie heerlijk genoten hebben samen, sterkte met braken en de misselijkheid.

Ja, Rome was te gek, hoop je snel te spreken, bel je snel ok om helemaal bij te kletsen.

Heel veel liefs, Mick

P.s. heb je ook wel gemist dan weet je dat.

Terug
Bovenaan