terug van weggeweest

Heee meiden
Ik ben weer terug van weggeweest.heb het hele zwanger worden gebeuren even achter me gelaten.
Ik ben hier tot eind juni een vaste klant geweest en ik zag dat ik zelfs nog op het lijstje sta.
Voor de nieuwe hier zal ik me nog even voorstellen.Ik ben miranda 33 jaar en ik kom uit almere.
Ik ben nu 2 jaar bezig om zwanger te worden en in die 2 jaar heb ik 4x een miskraam gehad.
Nu zijn er in augustus wat testen gedaan en de uitslag is positief, er is niets wat bij mij een zwangerschap in de weg kan staan,ik was misschien 1 van de 15 procent die kans heeft op een miskraam en dat 4x.
Het licht staat nu dus weer op groen en met mijn nieuwe partner gaan we er weer helemaal voor in 2005.
Ik wil iedereen verder een spetterend en vruchtbaar jaar toewensen en dat al onze dromen uit mogen komen.
Liefs miranda

Hoi lieve Miranda,

Ik wil jou ook een heel vruchtbaar 2005 wensen en hopelijk komen al onze wensen uit.

Ik ben nu een jaar bezig en heb in april een miskraam gehad. Daarna heb ik helemaal geen eisprong meer gehad en bleek dat ik pco heb. Nu zit ik dus aan de Clomid om de eisprong weer op te wekken en kunnen we er eindelijk "weer tegenaan". Ik kom trouwens ook uit Almere (Muziekwijk).

Veel succes met klussen! Ik hoop deze week mijn eisprong te hebben en jij?

X F.

Hoi F
Ik kom ook uit almere muziekwijk,ook toevallig eigenlijk.
Ik heb als het goed is afgelopen dag mijn eisprong gehad en we hebben flink geklust dus hopenlijk is het deze keer weer raak en blijft het zitten!!!want dat is voor mij het belangrijkste.
Wat is precies pco???
groetjes miranda

Wat toevallig zeg! Ik woon wel bijna tegen Kruidenwijk aan (halte Fugaplantsoen, lijn 5).

pco houdt in dat je lichaam, het hormoon wat nodig is om een eisprong te krijgen, niet aanmaakt. Ongeveer 5% van de vrouwen heeft dit. Je moet dan dus d.m.v. medicijnen een eisprong opwekken.

Mijn ovulatietest gaf nog steeds niets aan vanmorgen. Morgen kan ik eindelijk bellen met de fertiliteitspoli (ze zaten 2 weken dicht omdat ze van Almere Buiten gingen verhuizen naar het Flevoziekenhuis). Ik kan morgen dus een afspraak maken voor een echo om te kijken of er uberhaupt een eisprong aan zit te komen.. ik denk van wel want ik voel nu wel af en toe steken onderin mijn buik.

Was nog niet klaar maar mijn baas kwam eraan dus even snel op verstuur geklikt haha.

Ik duim voor je dat het raak is deze ronde! En inderdaad.. dat het goed gaat. Ik zit normaal trouwens altijd op het forum, zwanger worden na een miskraam. Daar vind ik ook altijd veel herkenning.

Ik duim voor je!

X F

Hoi Miranda,

Misschien ken je mij ook nog wel. Ik zit al ruim 1,5 jaar op het forum en ook wij proberen nu zo'n 2 jaar kindjes te krijgen. Helaas heb ik afgelopen week een miskraam gehad. Ik las jouw bericht over je 4 miskramen. Hoeveel kan een mens hebben he! Ik vind het fijn voor je dat je het groene licht hebt gekregen en hoop dat je snel zwanger bent en blijft.
lfs inge

Hoi F
ik woon in de wagnerstraat dat is aan het begin van muziekwijk voor het spoor.
dat je nu al steken voelt in je buik is misschien een goed teken ik zal zeker voor je duimen dat het inderdaat zo is dat je eisprong eraan zit te komen.

Ik snap deze site soms niet de ene keer staan er meer reacties dan andere keren bij mij is dat normaal???

Ik ken je nog wel inge er staan nog wel veel namen in de lijst die ik herken maar er zijn er ook veel weg.
Ik mis Mo en El en claudy, maar claudy zag ik al in een ander forum opduiken daar is het dus al gelukt.
Groetjes Miranda

Ik kom ook uit Almere ! Wij zijn nu zo'n jaar bezig en ik heb een miskraam achter de rug. Ik heb voor volgende week een afspraak bij een vrouwelijke gynaecologe hier in het Flevo-ziekenhuis. Mijn vriendin loop bij twee vrouwelijke ( ze is zwanger ) en is van beide niet zo stuk. Mag ik vragen bij wie jij loopt? Ik heb geen naam op gekregen en van die zenuwen ook niet gevraagd. Ik ben eerlijk gezegd ook niet zo gek van het ziekenhuis hier maar ja....Hoop een reactie van je te zien ! XXX

Terug
Bovenaan