Terug van weggeweest

Hallo allemaal,

Ook ik wens jullie een zeer vruchtbaar, gelukkig en gezond 2005!!
Ik ben een lange tijd niet meer op dit forum geweest omdat ik er allemaal te veel mee bezig ben. Nu valt dat wel weer mee. Mijn naam is Linda ik ben 26 jaar en ben precies een jaar bezig.
2 maanden geleden is er bij mij PCO geconstateerd en mijn vriend maakt nu een ontzettende rotperiode door en heeft last van een burnout. Hij heeft een sperma-analyse moeten doen en de uitslag daarvan was ook alles behalve goed. Morgen moet hij dit weer doen en als deze uitslag weer slecht blijkt te zijn dan moeten wij direkt gaan nadenken over evt. IVF!!!Nou.....dat vind ik gelijk wel heftig hoor!!
Maargoed, zo zit het een beetje bij ons. Ik hoop weer een beetje wat kracht uit dit forum te putten door elkaar te steunen!! 19 januari krijgen wij de uitslag van de sperma-analyse!!
Ben benieuwd!!

Groetjes,
Linda

Hoi Linda

Dat is wel even schrikken joh dat van je vriend maar wacht maar eerst de volgende analyse af.
Maar dat lijkt mijn wel okee dat je gelijk door mag voor ivf het lijkt mijn ook wel heftig maar je hoort daar toch wel positiefe dingen over.
Ik heb ook PCO het is wel vervelend maar ja daar kunnen we toch niks aan doen.
Mijn man moest ook twee keer zijn sperma inleveren bij de eerste keer bleek het ook niet goed te zijn.
Het moest toen herhaald worden en toen bleek het hartstikke goed te zijn dus niet opgeven meid en gewoon blijven duimen.
Wij zijn hier en we slepen mekaar hier wel doorheen.
Hou je me opp de hoogt!!
dikke kus NIEM

Hoi Linda,

Spermakwaliteit kan erg slecht worden onder stress en gebruik van bijvoorbeeld antidepressiva.
Ik heb zelf een burn out gehad een aantal jaren geleden en ik kan je verzekeren dat het voor je vriend belangrijk is om eerst zelf weer beter te zijn voordat je aan dingen als kinderen en IVF.
Ik wens jullie veel sterkte en maak je niet druk om zijn zaad want dat kan over een half jaar weer heel anders zijn.
Het slikken van zink, vitamine C en foliumzuur kan hem ook erg helpen zijn zaadkwaliteit te verbeteren. Gebruik dan niet die goedkope soorten van het kruivat enzo want daar zitten meer bijstoffen in dan werkzame stoffen.
Wij zijn onder behandeling bij een goede homeopaat die met name met zink erg goede resultaten heeft bereikt mbt zaadkwaliteit. Als je meer info wil moet je maar even een berichtje plaatsen. Voor de burn out zou hij ook wel wat kunnen betekenen.

Sterkte!!
inge

Terug
Bovenaan