Terug van weggeweest!

Hoi lieve meiden,

Ik ben nog lang niet klaar met bijlezen wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is op het forum, maar hier alvast een teken van leven. We zijn eergisteren terug gekomen van onze vakantie op Tenerife en het was in een woord HEERLIJK! Het is gelukt om echt te ontspannen en te genieten van alle mooie dingen die we gedaan en gezien hebben. Dat hele 'zwanger-gebeuren' was echt op de achtergrond en ik heb er geen moment stress van gehad. Echt fantastisch om na zo'n tijd en zulke stress echt even alleen maar te genieten, vooral ook van elkaar, want dat was al erg lang geleden. Ik kan het iedereen aanraden in ieder geval! Ik was achteraf ook erg blij dat ik ervoor gekozen had om deze maand ook echt pauze te houden en geen medicijnen te gebruiken, want het was al lang geleden dat mijn lijf even 'normaal' was en niet aan het stuiteren was van alle hormonen. Ik wist al niet eens meer hoe dat voelde, 'normaal'. Lekker dus! Nu is het gewone leventje weer begonnen jammergenoeg en ik ben heel benieuwd wanneer ik nu ongesteld zal worden, want mijn lijf doet het deze maand op eigen kracht. Als dat zo ver is, hoop ik dat we nog 1 poging IUI kunnen doen voordat het lab dicht gaat voor de zomervakantie. Ik hou jullie op de hoogte en ga maar eens snel bijlezen.

Veel liefs, Anke

Hoi Anke!

Wat goed om te lezen dat je helemaal bent uitgerust en lekker hebt genoten van jullie vakantie! Zo'n rustmaand is dan wel goed om je hoofd helemaal leeg te maken en er helemaal niet mee bezig te hoeven zijn. En wie weet brengt deze maand jullie straks nog onverwacht heel mooi nieuws, ik ga voor je duimen meid!

Liefs, Judith

He Anke,

Wat fijn weer van je te horen, enzeker te lezen dat je het zo fijn hebt gehad. Meid je klinkt zo relaxed, dat moet voor de komende tijd wel super positief werken dat kan haast niet anders.
Ik hb ook even wat afstand gehouden van het forum. Wel gelezen enzo maar had weinig zin in schrijven.
Ik ben afgelopen woensdag weer geinsemineerd. IUI4 was dit. Alles was erg positief. We hebben ook het zaad nog even gezien onder de microscoop in het lab. Voor de bewerking en na de bewerking, wat een verschil zeg. Er zaten hele rappen bij. Toen ik zwanger was van mijn zoon, die keer hebben we het ook gezien op het lab, dus ja dat moet wel goed komen zou je zeggen toch ?
Nou meid kalm aan, hou je relaxte gevoel nog even vast en geniet van het mooie weer. Ik ga over drie weken naar kos, dus ik ben ook al aan het aftellen. Ik spreek je............

groetjes Cindy

Hoi Anke,

Leuk weer van je te lezen.
Hopelijk gaat het goed met je!
Maar uit je verhalen te lezen, heb je het echt heerlijk gehad en heb je lekker ff alles van je af kunnen zetten.
Lekker weer veel energie op kunnen doen om er weer voor te gaan!
toi toi toi.

Liefs,
mama Peet

Hoi meiden,

Bedankt voor het warme welkom! Ik heb nog niet zo heel veel te vertellen eigenlijk, omdat het even helemaal stil ligt hier. Deze weken voelen niet echt als wachtweken, omdat ik nu geen medicijnen gebruikt heb. Maar aan de andere kant krijg ik af en toe toch de kriebels, want we hebben natuurlijk ook niet 'veilig' gesekst, we zijn niet gek! Wie weet dus, de wonderen zijn de wereld nog niet uit..... Ik weet niet of jullie nog veel van me zullen horen totdat ik weer in de race ben, omdat ik toch niks te melden heb. Maar ik lees tot die tijd wel met jullie mee hoor! Veel succes allemaal!

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan