terug van weggeweest

Hallo allemaal daar ben ik weer na 4 weekjes camping ben ik weer thuis we wilde langer weg blijven maar ik had het even hellemaal gehad ik verlangde naar huis en naar mijn eigen spullen.

Ik zal even mijn verhaal vertellen er zijn er misschien een aantal die mij niet kennen.

We hebben al een dochter(bijna 8) waar van ik snel zwanger was.Toen ze ongeveer drie jaar was werd ik zwanger van de tweede hier waren we al een jaar mee bezig deze zwangerschap eindigde in een miskraam.Helaas dit kan gebeuren. na een jaar mocht ik in het ziekenhuis terug komen om te kijken waarom ik niet zwanger werdt.
hier was niet uit gekomen en na een paar maanden was ik helemaal aan het door draaien en zijn we gestopt om verder de medishe molen in te gaan.
vorig jaar kreeg mijn man een onsteking aan een van zijn ballen en toen kwamen ze er achter dat zijn zaad niet goed was.
Hij heeft toen een paar maanden clomid moeten slikken en ja hoor in januari van dit jaar was het goed.
In April was ik dan eindelijk weer zwanger maar ook deze zwangerschap eindigt in een miskraam ik ben 10 mei gecureteerd.
En na een diep dal ben ik nu eindelijk weer een beetje mijn zelf aan het worden.
17 juni werd ik na mijn curetage weer voor het eerst ongi.En 14 juli werd ik het weer dus zo als het naar uit ziet is mijn cyclus 28 dagen.Ik hoop dat het niet weer 4 jaar moet duren voor ik zwanger word maar we wachten het af.

Iedereen die zwanger is Gefeliciteerd en de overige veel SUCCES

Groetjes en liefs
Carolien

Hoi Carolien,

Ik hoop ook van harte dat het niet weer zo lang gaat duren bij je. In ieder geval fijn dat je weer een regelmatige EN korte cylus hebt!
Succes met klussen!

Groetjes F.

Terug
Bovenaan