Terug van weggeweest.....

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Ik ben ff kort terug heb nu nl ff de tijd om bij mijn ouders achter de compu te zitten....

Wats keburt......

Nou onze pc is naar de kloottuhhhh.....mooi balen hoor al ruim 2 maand nu en kan dus eigenlijk niets alleen zo af en toe ff mail checken bij mijn ouders want had ook geen tijd want mijn schoonouders zitten vanaf nu bij ons in....wat een drama zeg  ze hebben nl. hun eigen huis verkocht en overdracht was allemaal heel snel en ze hadden  geen  andere woonruimte dus wij hebben nog 2 kamers over en de rest  van hun kinderen niet dus de makkelijkste weg was dus bij  ons in......  en we hebben dus ruim 6 weken over de verhuizing gedaan.....maar tis echt een crime hoor.....vind er nix aan...gelukkig zitten ze nu eerst tot september op de camping en vanaf eind september tot december zitten ze fulltime bij ons in omdat de camping dicht is.....pfffff maar goed het is ff niet anders...

maar goed verder gaat alles wel goed, Yoëll loopt alweer ruim 3 maand, loopt zelf de trap op en kruipt er met zn kontje weer vanaf....hij springt ook al in plassen water en rent het grasveld over met de hond....en hij is nog niet eens een jaar.....wat gaat het allemaal snel zeg....Maar zaterdag is the big day....his Birthday......pfffff een jaar alweer....

Natuurlijk zijn er al kindjes die jarig zijn geweest dus iedereen nog van harte gefeliciteerd.....

nou volgende week krijgen we onze laptop eindelijk en de gewone pc moet dan echt naar de maker want we kunnen niets meer op het internet doen......dus over een weekje ben ik hopelijk weer actief

Groetjes Denise en een knuffel van Yoëll

Heej Denise,
Bleeh je schoonouders in huis... haha grapje hoor.
Welkom terug!
En wat is Yoel al groot zeg dat ie dat allemaal kan!

Liefs Kirsten mv Tyche

Hey Denise,

Welkom terug. Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo happy van wordt. Ik kan heel goed met mijn schoonouders overweg, maar zou er toch niet aan moeten denken dat ze zolang bij ons kwamen inwonen. Veel succes meid! Probeer er wat leuks van te maken die tijd.

En wat is Yoëll en snelle zeg. Tijs wordt volgende week donderdag 1 en van hem zeggen ze vaak al dat hij vrij snel is. Hij loopt nog net niet los, maar rondkruipen en aan je handen lopen, langs de tafel, het dressoir enz.enz. doet ie volop.
Wat gaat het hard hè!

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi Denise,

Wat een ellende allemaal (pc, schoonouders)...Maar leuk weer wat van je te vernemen.
In augustus ben je ook van de partij bij Monkey Donky in   Groningen, toch?
Tot dan!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Heey daar ben je weer! Balen zeg van je pc. En wat een gedoe met je schoonouders in huis...zullen best lieve mensen zijn maar zelfs met lieve mensen kan het erg benauwend zijn zo op elkaars lip.Succes.
Zo hee Yoell gaat lekker....ja deed hij al natuurlijk maar nog steeds niet te stoppen dus. Zit te wachten op het bericht dat hij zijn bul heeft gehaald haha

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,daar is ze weer,ik toevallig gisteren nog aan jullie gedacht.Miste je echt hier op het forum.
Wat een gedoe met je schoonouders,maar ja als je elkaar kunt opvangen...
Die Yoëll die racet wat af dat manneke.Wel apart dat hij nog geen jaar is en al 3 maanden loopt.
Nou meid ben blij dat je er weer bent.

Liefs Kitty en Tess

Ja ik heb je wel gemist hoor!!!
Blij dat je er weer bent..

Ik wil je alvast voor morgen een gave dag toewensen!!
Je hebt beter weer dan wij (vieren het op zondag)!!

Esmé mv Kay

he leuk dat je terug bent, enne lijk me best heftig zo lang je schoonouders bij je in.
Wij hebben een keer twee weken een oom bij ons in gehad en toen dacht ik al dat ik gek werd. Je privacy is helemaal weg.

Nou sterkte ermee
Liefs sandra

Terug
Bovenaan