Terug van weggeweest

Hallo allemaal, wij zijn ook weer terug van vakantie en het was super! We hebben veel kunnen zien en doen. Zo zijn we onder meer in Duitsland naar een wildpark geweest, in Oostenrijk hebben we in de bergen gewandeld en ijsgrotten bekeken, in Italie  hebben we gevaren door Venetie en gezwommen in Toscane en in Zwitserland hebben we Thun bezocht. Thom heeft het geweldig naar zijn zin gehad op vakantie, hij vond het heerlijk op de camping en om  zoveel buiten te spelen.  Hij heeft heel veel woorden bijgeleerd zoals vogel, zwemmen, emmer, speeltuin, klimmen, gooien, knoeien, ciao en tschuss.

Volgens mij hebben jullie het hier ook gezellig druk gehad en heb ik nog wel wat bij te
lezen..  
Groetjes Laura en Thom

welkom terug!! Wij zijn nu ook weer een maandje terug van vakantie maar ik lees waar je geweest bent en das hetzelfde als ons. Wij zijn ook eerst in Duitsland geweest en Oostenrijk. Daarna reden we door naar Italie en daar waren we ook anderhalf week. En toen via Zwitserland terug. Toen ook heel veel gezien, was perfect.

Nou, geniet hier weer van het lekkere weer!!

liefs
di silva

Terug
Bovenaan