terug van weggeweest

hallo,
vorig ben ik op deze site begonnentoen ik net zwanger was,ik had er toen een vraag over.Door omstandigheden ben ik een heele lange tijd niet meer op de site geweest.Nu alweer een tijd aan het meelezen. Lees ook erg herkenbare dingen,kreeg daarom weer kriebels om te reageren. Ben op 19-1-2007 bevallen van een flinke zoon Jorik,woog 4050gr.,heb zelf een enorm zware bevalling gehad.maar het was de moeite waard,hij is echt een dotje. Bij deze een beknopte begin,hoop nog veel mee te kunnen/mogen kletsen met jullie. Soms lijkt het of ik jullie persoonlijk ken,heel gezellig!

gr. monique

Hoi Monique,

welkom terug! Die bevalling doet er inderdaad niet meer toe als je zo'n kleintje in je armen hebt, he. Nou was mijn bevalling niet zo moeilijk, maar ik kreeg er een baarmoederontsteking na, dus ik was een paar dagen erg ziek, maar ook ik vind het het allemaal waard als ik Laura in mijn armen heb.

Ik heb hier ook soms het gevoel dat ik mensen persoonlijk ken. Ik denk dat het komt omdat we hier allemaal vrijwel hetzelfde meemaken.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan