terug van weggeweest!!

Zo wij zijn gisteren weer terug gekomen van vakantie! Waren 2 toffe weken, veel gewandeld en elke dag ook ergens heen geweest. De kleine heeft genoten, alleen drinken ging heel matig, maar verders wastie vrolijk en vond alles best!! Ok het weer zat heel erg mee!! Alleen de eerste week 2middagjes regen gehad maar verders was het top!

Nu thuis drinkt de boy nog niet super, 4 flessen gaan erin maar van het buro moet die er eigenlijk nog 5, maar wat als meneer niet wil. Hij is vandaag 15weekjes en ik heb hem vanmiddag 3hapjes olvarit banaan gegeven.

Nou weer even een update van hier en nu ga ik actief worden op het afvalclubje topic wantte tja de vakantie he!! We hebben al een fitnessapparaat op zolder staan, dus we gaan er vol goede moed aan beginnen!!

Groetjes

Hej,
Goed om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! Toch wel fijn he, er even tussenuit? Lekker bijlezen nu, enne, ik zou me maarniet zo druk maken hoor om die 4 flesjes ipv 5,..........je kunt het er toch moeilijk inproppen, haha!

groetjes, eline

fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Daar kan je weer even op teren he.

Wat betreft het aantal flessen. Wat voor reden gaf het cb dan aan dat je 5 flessen moest blijven geven.
Ik ben nl vorige week maandag geweest en toen gaf ik aan dat ze een beetje tussen de 4 en 5 flessen zit. En het was totaal niet erg dat ze maar 4 flessen dronk. Ze zei juist dat ik Lotte juist moest volgen. Als zij aangeeft maar 4 flessen te willen is het goed. Daarbij lees ik dat je flessen van 210 geeft. Dus niet druk over maken hoor.
Lotte drinkt meestal 4 flessen van 200 en die gaan dan meestal wel bijna helemaal op. Af en toe heeft ze een paar daagjes er tussen zitten dat ze een extra fles wil en zit ze dus op 5 flessen maar laat dan van 1 fles wat staan. Niet heel veel dan hoor.
Wel wil ik de fles van rond 16.00 uur proberen om 210 te gaan geven omdat ze dan altijd heel snel weer komt, wil kijken of ze er dan langer tussen gaat laten. Ook drinkt ze deze fles altijd heel snel leeg. Heeft hem vaak al binnen 10 minuten helemaal leeg.

En wat jezelf ook zegt he je kan het er niet inproppen heeft toch geen zin want dan spugen ze het vaak ook uit. En je kindje groeit toch goed. Dus gewoon lekker 4 flessen geven hoor.

Terug
Bovenaan