Terug van weggeweest

He meiden

Ben een poosje niet actief geweest hier. Had de puf en fut er niet voor.
Zwangerschap verloopt verder prima, alleen ben druk geweest en ook behoorlijk moe.
Komt bij dat ik er nog een klein deugnietje bij heb, die net het lopen heeft uitgevonden, dus best vermoeiend om constant achter haar aan te vangen. Wel erg leuk hoor!!!
Maar ik ben weer terug en ga oom wat meer reageren.

Ik was eigenlijk wel benieuwd of jullie al aan het denken zijn welke voeding jullie je kindje gaan geven.
BV of FV

Ik heb mijn dochtertje (Maud) 7 maanden BV gegeven. Super om te doen en ga proberen om dit weer te doen.
Zal weer op mijn werk moeten kolven, dit kost best veel energie maar ik heb het er echt graag voor over.
Ik heb wel in mijn achterhoofd dat als het echt niet gaat ik er ook geen strijd van ga maken, maar proberen doen we zeker!!

En jullie?

Gr Naomi

He Noompje,

Leuk dat je weer mee komt kletsen. Ik heb het af en toe ook. Dan lees ik wel maar heb ik geen puf om te reageren.

Ik ga trouwens weer bv proberen. Bij Feline ging het niet goed. Ze hapte niet goed aan en zelfs na uitleg van een lactatiekundige lukte het niet goed.
En ik was zo verrot van de bevalling dat ik ben gestopt na 3 weken.
Vond het heel jammer, maar het was wel beter!   Nu ga ik het wel weer proberen, alleen kolven wordt lastig, want ik zit alleen op kantoor van een klein bedrijf, dus ik moet even kijken wat ik ga doen als ik weer aan het werk ga.

groetjes Maris

Hello,

Ik ben zeker van plan om BV te geven, hopelijk lukt het. Wil ook wel een korte cursus volgen, al is het alleen maar een steuntje in de welbekende rug. Heb zelf best last van eczeem en allergieen en als er maar een klein kansje is dat ons kleintje dat niet krijgt, pak ik die kans!
Op mn werk is het vrij normaal dus er zijn wel kamers waar je kunt kolven. Heb wel eens gehoord dat je 25% van je werktijd mag besteden aan kolven, dus dat is op een normale werkdag 2uur! Veel!

Groetjes Jannie

Hoi,

Ik ben nu zwanger van de derde en heb bij de eerste 2 BV gegeven, maar de derde krijgt echt alleen maar de fles!
Mijn oudste 2 schelen 1,5 jaar en de oudste heeft nooit in de box gezeten en hij sliep ook niet meer tussen de middag toen zijn broer geboren werd. Dat houdt dus in dat je elke drie uur minimaal een half uur rustig moet kunnen zitten om de kleine te voeden. Dat was dus bij mij onmogelijk! Na 2,5 week was ik het dus zo zat, dat ik lekker overgestapt ben op de fles en dat beviel mij (en de kleine) erg goed!

De derde scheelt precies 2 jaar met de (nu nog) jongste, dus ik heb er 2 thuis lopen onder de 3,5.

Maar niet geschoten is altijd mis en vooral bij de eerste is het het proberen waard!!

Groetjes Anne

Hey!

LEuk dat je er weer bent.
Mijn zoon (11 maanden) krijgt nog borstvoeding. Eigenlijk vooral uit gemakzucht. 3 keer aanleggen op een dag en geen geklooi met de fles! Weet niet hoe lang ik nog doorga maar vooralsnog heb ik niet de puf en het verlangen om het af te bouwen dus laten we het maar zo. Hoop eigenlijk dat hij er zelf binnenkort genoeg van heeft. Hoef ik er geen moeite voor te doen!

Onze 2de krijgt weer borstvoeding. Ook dan zien we wel weer waar het schip strand, maar als het net zo gaat als bij Joris dan zijn we nog wel even bezig!

Groetjes

hoi ik ga bv geven en als ik denk dat de baby daar niet genoeg aan heeft ga ik dr een fles bij geven heb ik bij mijn andere 3 kids ook zo gedaan werkt prima. bv is het makelijkste altyd op tempratuur en je hebt het altyd mee. kolven doe ik ook wel altyd handing kan iemand anders ook eens een flesje geven. al mijn kids pakken zo wel de borst als de fles goed maakt ze niks uit zijn verschillende technieken voor hun om te zuigen namleijk / drinken maar net hoe je het noemen wilt. succes iedereen met zijn keuze.

Ik ga bij nr. 2 direct voor flesvoeding. Bij nr. 1 wilde ik het heel graag, maar bleek na 3 dagen dat ik dus helemaal geen borstvoeding had. Ik heb nog wel een aantal dagen gekolfd, maar uiteindelijk hebben we na bijna een week de knoop doorgehakt en ben ik overgestapt op de fles. Ik heb ook helemaal geen last van stuwing gehad, dus er zat echt helemaal niks in. Nu kies ik voor meer rust en dus voor de fles.

Terug
Bovenaan