terug van weggeweest.

hoi meiden,

Een hele tijd heb ik mee gelezen en af en toe mee geschreven onder de naam czaar en ik heb een zoontje Rosco. Ik weet niet of jullie mij nog kunnen herinneren maar om een lang vehaal kort te maken. Ook ik werd zwanger en had nog al een zware zwangerschap dus bleef wel mee lezen maar van reageren kwam het niet meer. Onder tussen ben ik bevallen van wederom een zoon met de naam Elvis 22-10-2009. Ik heb een geweldige bevalling gehad Je gelooft het niet maar in 1,5 uur was hij er na 2 uur zat ik met mijn man, mama en zus een klein glaasje champagne te drinken :).
Daarna 4 weken top tijd gehad al dacht ik wel my god hoe werkt dit twee van die erwten haha. Helaas werden we daarna allemaal ziek. Kleine Elvis moest opgenomen worden in het ziekenhuis. We hebben echt hele rare weken achter de rug maar nu is alles weer in rustiger vaarwater gekomen en zou ik heel graag weer me willen schrijven. Helaas kan ik om de een of andere reden niet meer op de hyves site komen want ik zou het leuk vinden om alle nieuwe babies te bewonderen en de mijne te laten zien. Weet iemand hoe ik er weer toegelaten kan worden.
Het gekke is dat ik nog wel als vriend(met foto sta onder de naam josephine)

veel groeten Josephine

Hoi Josephine,

de naam czaar doet ergens nog wel een belletje rinkelen. Leuk dat je weer bij het forum bent.
En natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie 2e zoon. Wel fijn dat het na de hectische tijd weer beter gaat!

Groetjes, Bianca

Hey Czaar

Ik herinner je nog wel goed. Van harte met je zoon en wat fijn dat je zo een snelle bevalling heb gehad zeg.
Leuk om weer wat van je te horen hoe is het met Rosco ik weet nog dat zijn amandelen zijn geknipt als ik het goed heb

Groetjes Lisette

heyhey

ook ik "ken" je nog wel hoor :D

van harte gefeliciteerd met je 2e zoontje!
wat naar dat je zo'n rot tijd achter de rug hebt, maar wat fijn om te lezen dat het nu weer goed gaat met jullie allemaal.
leuk dat je hier weer mee komt kletsen!

liefs, do

Hoi
Zeker weet ik nog wie je bent, dus het gaat goed met de 2e?? En wat een snelle bevalling!
Elvid, dat hoor je niet vaak! Waarom hebben jullie voor die naam gekozen,,ben niet nieuwsgierig,,haha
Maar goed welkom terug, goed om te horen dat het nu goed met jullie gaat!

Gr MJ - mary jane

hoi mj

elvis komt eigenlijk nergens van dan. Net als de naam rosco was hij er in eens. Om de een of andere reden hebben mijn vriend en ik elke keer een naam die direct "staat" vervolgens draag ik bijna 9 maanden andere namen aan (je weet maar nooit misschien toch leuker/beter) maar uit eindelijk komen we dan weer bij die ene uit. Hebben dit trouwens ook met de meisjesnamen maar goed die heb ik (nog) niet gekregen.

groet Josephine

Terug
Bovenaan