terug van weggeweest

Hallo dames,
Ben weer terug op het forum. Ik heb eindelijk mijn leven weer een beetje op de rails. Ik vind 3 kinderen onder de 4 jaar toch wel erg zwaar! Lotte doet het prima. Al slaapt ze nog niet door. Helaas heeft mijn middelste kind uitgevonden dat hij s nachts moet gaan spoken en dat betekent vooral voor mij er vaak uit in de nacht! Die gebroken nachten breken me een beetje op. De wekker begint s ochtends gewoon te rinkelen om 7 uur.( of kinderen zijn al eerder wakker). Ik ben gestopt met borstvoeding omdat ik voor de zoveelste keer borstontsteking en spruw had (daar werd ik ook niet fitter van). Ik ben ook met mijn nieuwe baan begonnen en de oudste gaat voor het eerst naar school en is dan bekaf en chagarijnig als hij thuis komt (op school is hij heel gezellig!) Heb ook nog een zware griep achter de rug dus nu kan het alleen nog maar beter gaan!
Ben vorige week wel voor het eerst 2 nachten weggeweest zonder de kids en dat was heerlijk! Ik was nog niet uitgerust, want ik had te diep in het glaasje gekeken...........(was ook wel lang geleden en ik kan er niet meer zo goed tegen!). Kortom ik ben weer terug en lees met plezier jullie verhalen van afgelopen tijd!

He, fijn dat je de tijd heb gevonden om hier weer te zijn.
Lekker he even eruit maar ik ging ook gelijk los de eerste keer dat we een nachtje alleen zonder kids waren, achteraf dacht ik: Ik had even bij moeten gaan slapen haha.

Leuk dat je er weer bent!!!

Haha, ik heb wel geen drie kinderen onder de vier jaar, ik heb er twee onder de 3 jaar en een ADHDertje van 9. Dus ja, heeeeeeel druk dus hier in huis. De hoeveelheden was zijn gewoon krankzinnig..

Leuk dat je er weer bent, niet zo leuk dat je een wat mindere tijd achter de rug hebt. Hopenlijk is die snel voorbij en kun je lekker genieen van je kids!

liefs Natasja

Terug
Bovenaan