Terug van weggeweest

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Jammer genoeg zie ik weer alle bekende namen hier opduiken.Ik had echt de hoop dat ik moest gaan zoeken in de zwangerfora.
Ik ben zelf effe een tijdje niet komen kijken omdat ik het niet los kon laten. Was de hele dag bezig met zwangeren!
Ik ben nu aan het wachten op mijn NOD, had gisteren wel een klein beetje roze afscheiding, alleen bij afvegen. Misschien wel de innesteling. Maar ja volgende week weten we meer.

Alle andere meiden, veel succes en geniet lekker van het weer.

Dikke knufff

hee tartaar,
fijn je weer te spreken hier!!vind het super knap van je dat je even tijd voor afstand had genomen! volgende week dus je NOD spannend!Hoop voor je op innesteling maar weet zelf hoe een lichaam je voor de gek kan houden!!
lekker weertje he?!genieten! ik mag wel lekker aan de wijn van het weekend, helaas ongi geworden gisteren! meid fijne dagen!
liefssss

Heey,

Leuk dat je weer even komt kijken!! Ja helaas nog veel bekenden hier...laten we maar hopen dat het mooie weer invloed heeft en dat we nu smel allemaal saampjes overgaan naar het zwangerforum!!

Liefs ciomama

Hey Lieverd,

Jammer dat je hier weer bent............niet voor ons maar voor jezelf.............ik gunde je het andere forum zo!

We helpen je meid!

gezellig dat je er weer bent al had ik liever gehad dat je inmiddels op het andere forum zou zitten.

groetjes hilda

Ha meiden,

Heerlijk die oppeppende woorden en die kan ik nu al helemaal gebruiken. Ik begin me steeds wat zwangerder te voelen, maar dat gevoel heeft me al heel wat keren bedot! Dus daar ga ik nu niet van uit.

Afgelopen donderdag heeft mijn moeder te horen gekregen dat ze darmkanker heeft. Mijn moeder moet nog 49 gaan worden in juni en nu hoort ze dit. Ik kan het niet bevatten, kan alleen maar janken.... en ik hoop zo dat ze ons derde wondertje als die er komt nog mee gaat maken. Want de vooruitzichten zijn slecht!!!! WAAROM?????? Ik wil mijn moeder nog niet verliezen.....

Terug
Bovenaan