terug van weggeweest

Ha meiden,

Na 2 1/2 week vakantie vandaag weer teruggekomen uit la france, en natuurlijk meteen even inloggen op het forum!
Ik heb aardig wat bij te lezen zie ik al aan de lijst met onderwerpen! Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!
Hier gaat het met de zwangerschap goed, dat wil zeggen, de kwalen nemen wel toe, maar ik probeer dat maar te zien als bevestiging van het zwangerschap (maar kotsmisselijk in een tent verblijven, waar je alle muffe luchtjes supergoed ruikt -lang leven het versterkte reukvermogen) is niet alles. Net als het autorijden, 900 km lang.... (fijn als je binnen het gezin de enige bent met rijbewijs; het ene gezinslid ziet te slecht, het andere is pas 2 jaar oud - maar zou maar al te graag achter het stuur kruipen :)
Verder een redelijke " buik-exposie" hier (ik weet niet of ik dit maandag nog verborgen weet te houden op het werk). Ik ben nu 8 weken, maar het lijken er wel 16! (herkenbaar voor moeders die zwanger zijn van een 2e, 3e, ...?)
Maar wel lekker 2 weken zonnig weer gehad, dat was fijn!
Nou, ik zal komend weekend het forum weer eens bij gaan lezen. Nu even aandacht voor het thuisfront :)
Groetjes,
mama van finn

Hey,

Welkom thuis zou ik maar zeggen dan. Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. En fijn dat je een goede zwangerschap heb met alles erop en eraan hoort erbij he. Hier net zo: misselijk en erg moe en idd zwanger van de 2de en de buik begint goed te groeien maar kan mijn oude kleren nog aan dus dat scheelt.

Liefs RH

Terug
Bovenaan