Terug van weggeweest

Hallo dames
Tijd voor weer is een berichtje van mij.. Zo net na de verhuizing zat ik zonder internet en Tsjah.. Dat post zo moeilijk ;)
Ondertussen zijn wij alweer 17wk (en 3 d) en zijn de meeste kwaaltjes wel over.. Al ben ik soms nog wel misselijk maar dat ligt dan volgens mij vooral aan wat ik die dag gegeten heb.. Vet eten gaat niet zo lekker meer.. Begin nu wat leven te voelen.. Wat een fijn gevoel is dat! Elke dag even die bevestiging dat alles echt goed gaat met onze kleine!
Heb de laatste tijd wel vaak last van m'n bil.. Alsof er een spiertje tussen mijn gewricht klem zit ofzo.. Heel naar gevoel met lopen en aangezien ik in een restaurant werk.. Is dat soms best lastig! Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Of weten wat het is/wat ik er aan kan doen?
Liefs

Ik breek ff in. Kan zijn dat je last heb van je bekken als je het niet vertrouwd zou ik naar de fysio gaan en kijken wat die er van zegt.

Liefs RH maart 2012 mama

Hoi,
ik heb precies het zelfde en heb dr 2 weken mee rondgelopen. nu zit ik al een week thuis omdat ik niet meer dan 5 meter kan lopen. maandag moet ik naar bekken fysio... Je kan het tegen je verloskundige zeggen, die zal je doorsturen.

Groetjes

Ben van augustus forum en heb dit ook! Je moet lopen en zitten goed afwisselen! Ik heb een zit baan maar houd het niet vol de hele dag te zitten! Ik werk nu ook tot 3 uur ipv tot 5 omdat ik het niet meer vol houd! Het word alleen maar erger! Zit ook al op zoon soort skippybal!

Terug
Bovenaan