Terug van weggeweest!!

Hoi allemaal!

Eindelijk, ik kan weer meeschrijven.
Ik kon ineens niet meer inloggen en mee praten, ik heb een nieuw account aangemaakt. Mijn vorige naam was mzsandra.

Er is veel gebeurd. Ik ben nu 8w en 3 dagen.
Vorig weekend ineens een bloeding gehad, wel bruin bloed maar was wel ongerust. Ik heb de vk gebeld en ik mocht afgelopen dinsdag komen voor een echo.
Ik was heel zenuwachtig maar ze zag al heel snel een mooi kloppend hartje!!! We zijn zo blij.
Bloed kwam waarschijnlijk van de 2e, er zat nog een vruchtzakje maar deze was leeg. Deze is niet uitgegroeid.
Over 2 week mogen we alweer!

Fijn dat je weer kan inloggen..en dat alles goed was bij de vk.toch weer een geruststelling.toch schrikken als je ineens bloed verliest.

Hej
heb t ook gehad..zoo vervelend! Een keer mn wachtwoord veranderd en nooit meer last van gehad..

Fijn dat t nu goed gaat! Genietse! Wij mogen volgende week dinsdag vd termijn echo..zoo benieuwd!

Dat inlogprobleem hier ook bekend...super irritant. Fijn dat er een kloppend hartje was te zien. Toch lijkt het me ook wel ergens vreemd om te horen dat er een tweede vruchtje was.

Succes en geniet ervan. Al die fijne berichtjes van goede echo's. Ik kan echt niet meer wachten tot donderdag.

Terug
Bovenaan