terug van ziek geweest

Hallo allemaal, na een week weer terug. Ik ben nog niet helemaal beter,maar beter genoeg in ieder geval.
Wel een hele drukke week gehad,want iedereen in huis was ziek.Op dit moment alleen manlief en twee kids van 1 en 2jr.Ik heb wel moeten stoppen met de antibiotica,want dat ging niet goed.
Ik was compleet aan de shisteleroeris.
De longontsteking had niet doorgezet,omdat ik daar op tijd bij was.
Toch ben ik wel bezorgd.Sinds een paar dagen heb ik roze afscheiding na het plassen.(bij het afvegen)Ik vind dit dus echt eng,omdat ik dat bij alle andere zw. nooit heb gehad.
De vk. zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het niet rood is,maar ja toch....
Er is één voordeel aan ziek zijn:De dagen gaan heel snel en het duurt nou niet lang meer voor de echo.(14de)
Ik ben er alleen super bang voor dat er toch wat mis is.Nou ja,genoeg over mij.
Laura79 hoe is het met jou?
F heb je de echo al gehad?Hoe gaat het?
Allemaal liefs en groetjes
Hester
 
hoi hester

hier gaat alles prima. blij te horen dat het met jou ook een stukje beter gaat. wel een beetje eng van die roze afscheiding. maar wat ik er inmiddels allemaal over gehoord en gelezen heb is dit idd niet erg. ik zelf he afgelopen aug een miskraam gehad en dit was heftig. kreeg op woensdag buikpijn en een beetje bloedverlies. donderdag naar de huisarts geweest en die zei doe het maar rustig aan misschien helpt het nog. sávonds echter werd de buikpijn zo hevig dat ik niet meer kon blijven staan een uurtje later was het allemaal voorbij. je hoeft dus niet bang te zijn dat je zomaar ongemerkt een mk krijgt.
ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen en dat ik je niet nog banger gemaakt heb. even een vraagje hoe ver ben jij eigenlijk in je zws???
ik heb terug gekeken maar kan het zo snel niet vinden. ik zelf ben nu 14wk en 4 dgn. alles gaat goed alleen ben ik doodop. we zijn hier volop aan het verbouwen. we hadden maar 2 slaapkamers en er moest er dus een bij. we hadden wel genoeg ruimte boven alleen was het een beetje raar ingedeeld. wij zijn nu zover dat er over een paar dagen begonnen kan worden met behangen we zijn dus al een heel eind. gelukkig krijgen we ook hulp van mijn schoonouders dus dat scheelt een hele hoop.
in ieder geval ben ik blij te lezen dat je weer terug bent heb je best wel gemist deze afgelopen week. heel veel succes en tot binnenkort.

groetjes laura79
 
Joepieee,je bent er ook nog.Nou,ik heb deze dingetjes schrijven met je ook wel gemist hoor.Kan alleen niet vaker achter de pc,want manlief zit er vaak achter nou hij nog ziek is.
Ik hoor maandag hoever ik ben,dat is nog een raadsel.Na de miskraam in dec. ben ik niet meer ongi geweest,dus ik weet het niet.Zwanger ben ik wel,dat is zeker.Alleen nou verloor ik gisteravond een aantal druppels rood bloed en toen werd ik toch wel naar hoor.De vk was een beetje boos toen ik belde,omdat ze het raar vond dat ik bang was. Ik moest maandag maar gewoon afwachten.
En dat vind ik nou net zo moeilijk.
Nou ja zit niks anders op.
Blij dat ik terug ben hier. Veel liefs
Hester
 
hoi hester

heeft even geduurt voor een reactie was hier even een gekkenhuis met de verbouwing. wel even gekeken op het forum maar geen tijd gehad om te reageren. voel je je al weer wat beter??? ik hoop van wel. met mij gaat het nu even wat minder. heb veel last van bandenpijn. ik heb ook al een enorme buik. veel mensen kijken me met ongeloof aan als ik vertel dat ik nog maar 14 weken en een paar dagen ben. het voelt ook alsof ik veel verder ben en zo zie ik er ook uit. ik denk ook dat de verbouwing veel van mijn krachten eist en dan heb ik natuurlijk mijn kleine van bijna 3 die ook de nodige aandacht nodig heeft. maar goed op zijn tijd even rust en het komt allemaal weer wel goed. even over jou vk dat hoef je niet te pikken hoor als ze zo blijft doen zou ik gewoon een andere zoeken of even contact opnemen met je huisarts. misschien kan hij je door sturen naar de gyn. ik hoop voor je dat die bloedingen niets voorstellen en gewoon op je strepen gaan staan als je het niet vertrouwd. daar heb je recht op. laat je nog even wat weten? ik zit met spanning af te wachten hoe het met je gaat.

groetjes en veel liefs
laura79
 
Terug
Bovenaan