A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal, na een week weer terug. Ik ben nog niet helemaal beter,maar beter genoeg in ieder geval.
Wel een hele drukke week gehad,want iedereen in huis was ziek.Op dit moment alleen manlief en twee kids van 1 en 2jr.Ik heb wel moeten stoppen met de antibiotica,want dat ging niet goed.
Ik was compleet aan de shisteleroeris.
De longontsteking had niet doorgezet,omdat ik daar op tijd bij was.
Toch ben ik wel bezorgd.Sinds een paar dagen heb ik roze afscheiding na het plassen.(bij het afvegen)Ik vind dit dus echt eng,omdat ik dat bij alle andere zw. nooit heb gehad.
De vk. zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het niet rood is,maar ja toch....
Er is één voordeel aan ziek zijn
e dagen gaan heel snel en het duurt nou niet lang meer voor de echo.(14de)
Ik ben er alleen super bang voor dat er toch wat mis is.Nou ja,genoeg over mij.
Laura79 hoe is het met jou?
F heb je de echo al gehad?Hoe gaat het?
Allemaal liefs en groetjes
Hester
Wel een hele drukke week gehad,want iedereen in huis was ziek.Op dit moment alleen manlief en twee kids van 1 en 2jr.Ik heb wel moeten stoppen met de antibiotica,want dat ging niet goed.
Ik was compleet aan de shisteleroeris.
De longontsteking had niet doorgezet,omdat ik daar op tijd bij was.
Toch ben ik wel bezorgd.Sinds een paar dagen heb ik roze afscheiding na het plassen.(bij het afvegen)Ik vind dit dus echt eng,omdat ik dat bij alle andere zw. nooit heb gehad.
De vk. zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken zolang het niet rood is,maar ja toch....
Er is één voordeel aan ziek zijn
Ik ben er alleen super bang voor dat er toch wat mis is.Nou ja,genoeg over mij.
Laura79 hoe is het met jou?
F heb je de echo al gehad?Hoe gaat het?
Allemaal liefs en groetjes
Hester