Terug van ziekenhuis/follikel echo

Lieve meiden,

We zijn na een helse rit vanmorgen te laat bij het ziekenhuis gekomen maar gelukkig was er nog iemand voor ons dus toch nog optijd....

De arts heeft een follikel echo gemaakt en was eigenlijk heel enthousiast....ze moest dat 'ding' wel heel hard heen en weer bewegen en dat deed best pijn maar het baarmoederslijm was een goede dikte en het/de ei(tjes) waren te zien....Ze vertelde dat we waarschijnlijk morgen al de IUI zouden hebben dus ik moest met spoed bloed laten prikken en ze zou me vanmiddag bellen.....Helemaal spannend!

MAAR: Ze heeft gebeld en ze dacht het toch verkeerd te hebben gezien want aan de hand van mijn bloed was er nog geen naderende eisprong en waarschijnlijk hing er een soort schaduw over het eitje en nou moet ik dus morgen wéér komen voor een 2de follikel echo.....Het is zo dat het lab bij hun op zondag gewoon dicht is, dus als ik dan m'n eisprong heb, dan heb ik gewoon dikke, vette pech!!!

Ik baal echt als een stekker! Kan het even niet meer opbrengen om het nog positief te zien!!

Wel ga ik morgen vragen dat als mijn ei op zondag is, ik niet gewoon doorverwezen kan worden naar een ziekenhuis waar ze wel op zondag insemineren. Ik vind het echt zo'n onzin! Dat hoort toch gewoon 7 dagen in de week open te zijn!!

Liefs Lynn.

Een schaduw?? Dat heb ik nog nooit gehad en daarbinnen is toch alles donker? Het lijkt mij niet dat er zoveel licht door je buikwand schijnt dat er een schaduw ontstaat?? Maar wie ben ik om dat te denken... Heb er tenslotte niet voor gestudeerd :p haha!

Probeer het positievestukje vast te houden. Alles zag er tenslotte goed uit!

Kop op meid, je zit in de molen, dus er wordt aan gewerkt!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Ik heb net even nagedacht en met mijn man gesproken....Ik denk toch dat wij over gaan stappen naar Voorburg. Ik ga morgen middag gelijk bellen....Ik heb helemaal de balen van dat Antoniushove en Westeinde en bovendien vind ik het wel zo prettig om alles bij elkaar te hebben (in één gebouw)

Ik had al even een stukje voor je neergezet bij het andere forum maar zo is het makkelijker, denk ik....

Wat denk jij?? Denk je dat als je belt,en de situatie uitlegt en verteld dat je absoluut niet tevreden bent, dat ze je dan gewoon aan nemen als patient? het kan indd wel zo zijn dat ik elke cyclus op zondag m'n ei heb, ik heb immers een hele regelmatige cyclus en dan zou er nooit een IUI kunnen plaats vinden....bovendien vind ik het heel irritant dat het ene onderzoek in Antoniushove is en de rest op Westeinde (ook mega klote te bereiken)

Nou meid, alvast bedankt! Liefs!

Hoi Lynn,

Als je de situatie uitlegt en de nadruk legt op jullie ontevredenheid, denk ik dathet geen probleem is dat jullie overstappen. Soms zitten ze wel erg vol, maar voor mij was er ook geen wachtlijst oid. Zeker als je verteld dat je overstapt ivm ontevredenheid, zullen ze een plekje voor je zoeken. Ik vind ze erg meelevend, dus het lijkt me niet dat ze jullie dan afwijzen. Tenslotte zitten jullie al in de molen van de IUI.
Wat wel zo kan zijn, is dat je IUI iets verandert. Zo heb ik hormonen puur ter ondersteuning om alles echt zo optimaal mogelijk te maken en je eisprong te 'plannen' zodta de IUI zeker op het juiste moment komt.
Maar dat zijn de details... Het belangrijkste is dat je in een ziekenhuis geholpen wordt, waar je je op je gemak voelt!

Succes en ik ben benieuwd of je meteen naar Voorburg mag!

Ohja, bellen kan niet tussen 13:00 en 15:15, dan zijn ze met behandelingen bezig :)

Het rechtstreekse nummer van de ivfafdeling is: 070-3401115. heb je die alvast in the pocket, haha!

liefs Daisy

Terug
Bovenaan